Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Tolletjes maken

Tolletjes maken

Ik heb een opdracht gekregen om minimaal 300 en als het kan 1000 tolletjes te maken.
    Het is voor een goed doel, als er mensen zijn die er ook een stel willen maken, dan mag dat.
    Ik heb eventueel genoeg hout wat je hiervoor kan gebruiken.
    Ik heb er al 150 die bijna klaar zijn, alleen nog wat schuren.

IMGP0702.jpg

en wanneer moeten die andere 850 klaar zijn :-)

Heb je iets van een hulpstuk gemaakt om het eea te vereenvoudigen, of maak je ze stuk voor stuk ?

Misschien komt je oproep wat laat, zou een mooie inzamel actie zijn voor zondag
    Met een hamer past alles...

Begin november moeten ze klaar zijn.
    Ik maak ze stuk voor stuk en gebruik geen hulpstuk, alhoewel een steunwiel onder het hout wel prettig zal werken (Ben even de goede naam kwijt)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een tolletje heb gemaakt .
    kun je een paar afmetingen geven dan ga ik het proberen maar ik kan niet beloven dat ik er 850 ga halen 😁
    Groetjes uit Landgraaf

Beste Jan,

Ik heb je een PB gestuurd.
    Groetjes uit Landgraaf

Ik heb hem gelezen, maar moet eerst wat aan mijn meisje vragen.

Ik heb de tolletjes, 330stuks, afgeleverd.
    Ik heb ze samen met roestige spijker gemaakt.
    De mensen gaan 10.000schoenendozen vullen met spullen voor kinderen in arme landen.
    Ze waren blij met de tolletjes.

Als je nog een keer hulp nodig hebt zal ik kijken voor een grotere voorraad hout

Graag gedaan.
    Groetjes uit Landgraaf

Forum Rechten