HullyBully stelt zich voor...

HullyBully

Nieuw lid
2 jan 2014
1
0
Hallo allemaal,

Ik ben Jan, 47 jaar, getrouwd, heb drie pubers, HBO diploma en ik werk in de IT. In het verleden vond ik de computer helemaal geweldig en heb van mijn hobby mijn werk gemaakt. Tegenwoordig vind ik het echter heerlijk om gewoon met mijn handen te werken. Ik heb een schuurtje van 4 x 3,5 en inmiddels behoorlijk wat apparatuur, zoals een afkortzaag, tafelzaagmachine, bandschuurmachine, handcirkelzaag, bovenfrees, na ja...noem maar op.

Op Pinterest en YouTube vind je vele ideeën en voorbeelden, die ik regelmatig na-maak. Mijn hele familie zit tegenwoordig op mijn steigerhouten tuinmeubelen. Op YouTube volg ik the Woodwhisperer, the Samurai Carpenter, Matthias Wandel en Marius Hornberger. Lijkt me geweldig om hun budget te hebben om al die dingen te kopen en te maken.

Wat ik zoek is overigens een (avond) opleiding houtbewerking / timmerman... Ik red me in het algemeen heel aardig, maar zou toch graag wat slimmere trucjes willen leren. Misschien zelfs mijn eigen zolder verbouwen, kozijnen maken, dat soort dingen. Tips? Ze zijn welkom.

Gr. Jan.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.696
100
Utrecht
Welkom op het forum Jan!
De onderwerpen die je noemt zijn er in het afgelopen jaar zeker voorbij gekomen, dus met de zoekfunctie moet je best ver kunnen komen :)
Zo niet, dan kun je het altijd vragen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.