Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 63
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Intresse in de finewoodworking bladen.
    Ik vraag haar morgen de prijs.
    Zou het gaan over alle tijdschriften?
    +/- 145 stuks denk ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirjacobsd Bekijk Berichten
    Ik vraag haar morgen de prijs.
    Zou het gaan over alle tijdschriften?
    +/- 145 stuks denk ik.
    Ja alles dan gelijk, heb ik inplaats van digitaal is alles op papier

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Ja alles dan gelijk, heb ik inplaats van digitaal is alles op papier
    Stuur me eens een PB wat je eventueel zou geven.
    Ik leg het haar morgen voor.

Ik zou graag de bronzen 4 op zijn minst eens zien en voelen, zodat een vergelijk mogelijk is met mijn huidige 4 modellen. Of misschien is de 4 die op zijn kop ligt wel iets. Zo te zien ligt er ook een aantal sets handvatten los, als deze passen op een 4 1/2 heb ik daar belangstelling voor. Qua zagen lijkt de 3e op de foto (open handvat) me wel wat. Prijzen zouden me wel welkom zijn, het lijkt mij bijna allemaal behoorlijk prijzig gereedschap.

Wel droevig dat hij er blijkbaar zo weinig van heeft kunnen genieten: veel lijkt mij inderdaad bijna ongebruikt. Heel triest.

voor de kolomboormachine op tafel heb ik wel intresse,
    ook voor de groene stalen kasten met laden steek ik mijn vinger op
    die driewiel aandrljver
    en zie ook nog een Rouby werkbank met laden.

deze hebben mijn intresse

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeonvB Bekijk Berichten
    Ik zou graag de bronzen 4 op zijn minst eens zien en voelen, zodat een vergelijk mogelijk is met mijn huidige 4 modellen. Of misschien is de 4 die op zijn kop ligt wel iets. Zo te zien ligt er ook een aantal sets handvatten los, als deze passen op een 4 1/2 heb ik daar belangstelling voor. Qua zagen lijkt de 3e op de foto (open handvat) me wel wat. Prijzen zouden me wel welkom zijn, het lijkt mij bijna allemaal behoorlijk prijzig gereedschap.

Wel droevig dat hij er blijkbaar zo weinig van heeft kunnen genieten: veel lijkt mij inderdaad bijna ongebruikt. Heel triest.
    Het materiaal is zeer weinig gebruikt. De prijzen weet ik deze namiddag, maar kom zeker langs op onze stand van de Vlaamse Gilde.
    Ik moet aan enorm veel mensen antwoorden met interesses waarvan ik nu al niet meer weet wie wat eigenlijk zou willen.
    Ik ben eigenlijk een tussen station om die dame wat vooruit te helpen en ik hoef daar zeker geen winst op te hebben hoor.
    Wat de prijzen zijn, bepaald zij, maar het kan ook bespreekbaar worden denk ik.
    Ik zou zeggen tot zondag.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edjebel Bekijk Berichten
    voor de kolomboormachine op tafel heb ik wel intresse,
    ook voor de groene stalen kasten met laden steek ik mijn vinger op
    die driewiel aandrljver
    en zie ook nog een Rouby werkbank met laden.

deze hebben mijn intresse
    Wat die aandrijver betreft, ik weet niet of deze apart te verkopen is, maar ik bespreek het deze namiddag met die dame.
    De kolomboormachine kan ik eventueel het adres doorgeven in België en die kasten zal ik ook vandaag bespreken.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    oei wat een berg gereedschap en mn condoleances.
    Heb zeer zeker interesse voor dat kleine lee nielsen blok schaafje, maar Roeland was me te snel af...
    kan je ook bieden?
    Maar er ligt ook nog een record 60 1/2 bij...
    En de japanse beitel set.

succes met de verkoop

Als een troep hyena's storten mijn collega forum leden zich op de nalatenschap en reserveren delen van de prooi,
    die ze nog niet gezien hebben. Mensen gedraag u, kom op tijd en betaal een reële prijs. Ik wens Didier veel wijsheid toe.
    MVG
    Gerard

Succes met de stormloop, Didier! Hopelijk kan je met de verkoop nog een mooie som ophalen voor de weduwe.

Forum Rechten