Aanbiedingen tijdens de Open Dag Hout in Zutphen

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Beetje teleurstellend om na een eerdere belofte om een reactie te geven helemaal niet meer te reageren na een, in mijn optiek, heel fatsoenlijk aanbod.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beetje teleurstellend om na een eerdere belofte om een reactie te geven helemaal niet meer te reageren na een, in mijn optiek, heel fatsoenlijk aanbod.

GH1,
Ik heb via een privébericht mijn excuses gestuurd naar u toe.
Blijkbaar heb je geen respect met wat ik u geschreven heb.
Iedereen mag de reden weten.
Mijn vrouw is onverwachts opgenomen in de kliniek.
Jammer dat ik op die manier door het slijk ben gehaald.
Niemand gaat rekening houden in zijn gezin dat dit kan voorvallen op drukke periodes.
Nochtans sta ik voor iedereen open om te helpen.
Ik weet niet hoe andere forumleden staan tegenover zo'n houding.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Kan ik volledig beamen, Didier is heel correct. Heb hem vandaag voor het eerst ontmoet, en hij kon gemakkelijk de Lie Nielsen nr.4 aan mij verkocht hebben, maar heeft dat uit respect voor Roeland niet gedaan. Heb ook het ander gereedschap gezien, en het is gewoon veel te veel om te onthouden wie wat allemaal wil. Klamp hem zondag gewoon aan van zodra je hem ziet, liefst wuivend met een waaier geld :) Eerst komt eerst maalt.

Ik heb trouwens de figuurzaagmachine kunnen overnemen, en ben er heel blij mee. Ik popel al om er mooie dingen mee te maken.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.068
491
Moordrecht
Lijkt mij dat als dat aangegeven is, je maar even geduld dient te hebben.. En anders los je het via PB op, niet en plein public..

Als ik mij los kan rukken kom ik ook even kijken.. Volgens mij zie ik daar een klein low angle blokschaafje tussenliggen.. Ik heb zelf ook een uitstalling, dus moet het even bekijken, maar goed, het is om het even.. Als dit voorbij gaat, komt er wel weer wat anders..

Edit: Ik zie dat Roeland die bronzen met aanslag al gereserveerd heeft.. Bummer.. :)
 
Laatst bewerkt:

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Lijkt mij dat als dat aangegeven is, je maar even geduld dient te hebben.. En anders los je het via PB op, niet en plein public..
Gezellige club hier.... zoals gezegd, geen reacties een dag na het afgesproken tijdstip (en dat was al 1,5 dag later). De reactie via mail kwam pas na een herinnering en NA mijn bericht hier.
Ik snap dat er omstandigheden kunnen zijn die een planning veranderen, maar daar kan ik natuurlijk niet naar raden. Een korte melding is dan gewoon op zijn plaats. In mijn wereld is het gebruikelijk je afspraak na te komen en als dat niet gebeurt het tijdig te melden.

GH1,
Ik heb via een privébericht mijn excuses gestuurd naar u toe.
Blijkbaar heb je geen respect met wat ik u geschreven heb.

Ik kreeg je antwoord NA mijn bericht hier, en buiten mijn teleurstelling over het niet reageren staat er verder niets. Een korte melding op het afgesproken tijdstip was zeer welkom geweest.
Ik wens je verder sterkte, maar voor mij gaat het toch over (en dat staat ook in mijn PB).
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
@Didier,
Ik hoop niet dat het ernstig is met u vrouw en ze weer gauw thuis is.
Tot zondag, mvg :).

@GH1,
Het is in mijn wereld normaal dat men eerst onderling iets regelt (in dit geval een PB) voordat men in het openbaar gaat klagen.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Oké mensen, er is volgens mij genoeg over gezegd, de boodschap is gebracht, veranderen doen we het toch niet meer en ik denk dat alle forumleden Sirjacobsdidier wel een steuntje in de rug toewensen, bij deze in ieder geval!

Laten we het topic verder gebruiken waar het voor opgezet is en dan laten we zien hoe vriendelijk dit forum is!!

Fons
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ik wil hierover nog één woordje kwijt.
Ik loop niet rond met een smartfoon in mijn zak waarvan ik iedere seconde ernaar kan kijken zoals velen. Ieder zijn ding daarover, punt uit.
Mijn mobieltje is heel simpel. Als ik kan bellen en ergens een berichtje kan sturen volstaat dit voor mij.
Met andere woorden, als ik 's avonds dikwijls laat thuis kom, moet ik de PC raadplegen en dan nog bellen naar die dame om eventueel te onderhandelen wat mag en niet mag.
Ik doe dit allemaal gratis en dan kom je nog zo'n heftige kerel tegen met een grote bek zoals wij het hier noemen.
Wat grove taal van me, maar als je tegen mijn schenen schopt, dat doet pijn.
Dan zit die persoon in de onderste lade voor me.
Wat die anderhalve dag betreft voor het antwoorden, is eigenlijk wat overdreven.
En nu wil ik dat dit voorval laten rusten. Toch wat het mij betreft.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mijn mobieltje is heel simpel. Als ik kan bellen en ergens een berichtje kan sturen volstaat dit voor mij.

Nah....kan je er geen eens een stukkie hout op draaien, tegenwoordig heeft iedereen toch een MFT (multi functionele telefoon) ;)
Goed, we kunnen weer lachen, over naar de orde van de dag ;-)
 

langezwap

Actieve deelnemer
14 aug 2015
80
0
Gingelom
Ik ben in alle geval heel blij met mijn digitale hoekmeter, ik zag je hoe je zijn magnetisme demonstreerde terwijl ik mijn buik aan het vullen was bij het hamburger kraam. En toen hij er even later nog lag was ik heel blij. Blijkbaar meet het nog meer dan alleen hoeken.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ik ben in alle geval heel blij met mijn digitale hoekmeter, ik zag je hoe je zijn magnetisme demonstreerde terwijl ik mijn buik aan het vullen was bij het hamburger kraam. En toen hij er even later nog lag was ik heel blij. Blijkbaar meet het nog meer dan alleen hoeken.


Ik ben blij dat je een tevreden man bent.
Het werd met plezier meegebracht en alles gaat integraal naar die dame wat betreft de opbrengst.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.