Aanbiedingen tijdens de Open Dag Hout in Zutphen

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
867
183
Ik zou graag de bronzen 4 op zijn minst eens zien en voelen, zodat een vergelijk mogelijk is met mijn huidige 4 modellen. Of misschien is de 4 die op zijn kop ligt wel iets. Zo te zien ligt er ook een aantal sets handvatten los, als deze passen op een 4 1/2 heb ik daar belangstelling voor. Qua zagen lijkt de 3e op de foto (open handvat) me wel wat. Prijzen zouden me wel welkom zijn, het lijkt mij bijna allemaal behoorlijk prijzig gereedschap.

Wel droevig dat hij er blijkbaar zo weinig van heeft kunnen genieten: veel lijkt mij inderdaad bijna ongebruikt. Heel triest.
 

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
voor de kolomboormachine op tafel heb ik wel intresse,
ook voor de groene stalen kasten met laden steek ik mijn vinger op
die driewiel aandrljver
en zie ook nog een Rouby werkbank met laden.

deze hebben mijn intresse
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ik zou graag de bronzen 4 op zijn minst eens zien en voelen, zodat een vergelijk mogelijk is met mijn huidige 4 modellen. Of misschien is de 4 die op zijn kop ligt wel iets. Zo te zien ligt er ook een aantal sets handvatten los, als deze passen op een 4 1/2 heb ik daar belangstelling voor. Qua zagen lijkt de 3e op de foto (open handvat) me wel wat. Prijzen zouden me wel welkom zijn, het lijkt mij bijna allemaal behoorlijk prijzig gereedschap.

Wel droevig dat hij er blijkbaar zo weinig van heeft kunnen genieten: veel lijkt mij inderdaad bijna ongebruikt. Heel triest.

Het materiaal is zeer weinig gebruikt. De prijzen weet ik deze namiddag, maar kom zeker langs op onze stand van de Vlaamse Gilde.
Ik moet aan enorm veel mensen antwoorden met interesses waarvan ik nu al niet meer weet wie wat eigenlijk zou willen.
Ik ben eigenlijk een tussen station om die dame wat vooruit te helpen en ik hoef daar zeker geen winst op te hebben hoor.
Wat de prijzen zijn, bepaald zij, maar het kan ook bespreekbaar worden denk ik.
Ik zou zeggen tot zondag.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
voor de kolomboormachine op tafel heb ik wel intresse,
ook voor de groene stalen kasten met laden steek ik mijn vinger op
die driewiel aandrljver
en zie ook nog een Rouby werkbank met laden.

deze hebben mijn intresse

Wat die aandrijver betreft, ik weet niet of deze apart te verkopen is, maar ik bespreek het deze namiddag met die dame.
De kolomboormachine kan ik eventueel het adres doorgeven in België en die kasten zal ik ook vandaag bespreken.
 

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
oei wat een berg gereedschap :p en mn condoleances.
Heb zeer zeker interesse voor dat kleine lee nielsen blok schaafje, maar Roeland was me te snel af...
kan je ook bieden?
Maar er ligt ook nog een record 60 1/2 bij...
En de japanse beitel set.

succes met de verkoop
 

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
543
154
Zutphen
Als een troep hyena's storten mijn collega forum leden zich op de nalatenschap en reserveren delen van de prooi,
die ze nog niet gezien hebben. Mensen gedraag u, kom op tijd en betaal een reële prijs. Ik wens Didier veel wijsheid toe.
MVG
Gerard
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Als een troep hyena's storten mijn collega forum leden zich op de nalatenschap en reserveren delen van de prooi,
die ze nog niet gezien hebben. Mensen gedraag u, kom op tijd en betaal een reële prijs. Ik wens Didier veel wijsheid toe.
Gerard
Waar denk je dat de aankondiging anders voor bedoeld was?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Als een troep hyena's storten mijn collega forum leden zich op de nalatenschap en reserveren delen van de prooi,
die ze nog niet gezien hebben. Mensen gedraag u, kom op tijd en betaal een reële prijs. Ik wens Didier veel wijsheid toe.
MVG
Gerard

Dat was mijn eerste reactie ook Gerard, dat was ook een reden om nog even geen bericht te plaatsen
Aan de andere kant, het word te koop aangeboden (de weduwe wil er dus wel graag van af) en ik neem aan dat meneer zijn overlijden niet pas een paar dagen geleden is.
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Leuk. :)
een paar meetklokjes, aftekengeedschap, een paar leuke hamertjes en een schaaf die heel goed in mijn kist zou passen. Motivatie genoeg voor mij om even te komen kijken.
 

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
540
319
Wat een prachtige hoeveelheid gereedschap. Helaas hier niet het geld voor op het moment, maar veel succes met de verkoop.
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
ik zou het voor de beste prijs verkopen die wordt geboden, zoals marktplaats.
Veel enthousiaste houtbewerkers op de opendag, daar kan het vast voor een nette prijs worden verkocht.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste collega's, forumleden,
Ik heb deze namiddag een lading afgehaald qua gereedschap en machientjes.
Ik kan mijn ogen niet geloven wat ik allemaal mee heb.
De meeste handmachientjes gaan over het merk makita, metabo, fein en festool.
Wat ik al in aanbieding heb getoond via foto's, er is nog veel meer zoals wipzagen, handschaafmachine, handcirkelzaag , diverse schuurmachines, boormachines, accu boormachines, enz.
Al het geen wat ik mee breng naar Zutphen is praktisch nooit gebruikt geweest.
De dame heeft overal prijzen opgezet wat ze ervoor zou willen.
Ik zou willen vragen aan diegene die iets willen kopen dat ze geen funbiedingen voorstellen.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
867
183
Als een troep hyena's storten mijn collega forum leden zich op de nalatenschap en reserveren delen van de prooi,
die ze nog niet gezien hebben. Mensen gedraag u, kom op tijd en betaal een reële prijs. Ik wens Didier veel wijsheid toe.
MVG
Gerard
Helemaal mee eens Gerard. En vandaar ook mijn vraag naar de prijzen.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Wat ik meebreng, het meeste kost van enkele euro's tot 200 à 250 max op de gewone handmachientjes en gereedschap.
Die elektrische figuurzaag zou 500 euro zijn als je weet dat deze boven de 1000 euro kostte.
Er is zelfs een bijhorende lamp bij. Het is echt een professioneel ding hoor. Het weegt behoorlijk en zeker de prijs waard als je het mij vraagt.
Voor alle duidelijkheid, ik heb daar geen enkele euro winst op hoor. Ik doe dit voor die dame punt uit.
 
Laatst bewerkt:

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Hier nog een foto wat ik meebreng.
De topbox zit ook propvol met materiaal en vele tijdschriften plus boeken.

IMG_9564.jpgIMG_9562.jpgIMG_9565.jpg

Er is één zo'n grote klem en er zijn acht kleinere types van deze spantoestelletjes te koop.
IMG_9563.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.