Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 63
    Denk dat je het heel erg druk zal krijgen bij je kraam dat wordt weinig hout draaien , heel veel succes alvast en tot zondag.

Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Beetje teleurstellend om na een eerdere belofte om een reactie te geven helemaal niet meer te reageren na een, in mijn optiek, heel fatsoenlijk aanbod.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GH1 Bekijk Berichten
    Beetje teleurstellend om na een eerdere belofte om een reactie te geven helemaal niet meer te reageren na een, in mijn optiek, heel fatsoenlijk aanbod.
    GH1,
    Ik heb via een privébericht mijn excuses gestuurd naar u toe.
    Blijkbaar heb je geen respect met wat ik u geschreven heb.
    Iedereen mag de reden weten.
    Mijn vrouw is onverwachts opgenomen in de kliniek.
    Jammer dat ik op die manier door het slijk ben gehaald.
    Niemand gaat rekening houden in zijn gezin dat dit kan voorvallen op drukke periodes.
    Nochtans sta ik voor iedereen open om te helpen.
    Ik weet niet hoe andere forumleden staan tegenover zo'n houding.

Gezin staat op eerste plek, moet iedereen respect voor hebben.

Tot zondag, gr Danny

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GH1 Bekijk Berichten
    Beetje teleurstellend
    Dat geld ook voor deze reactie, een pb dat je nog op een reactie wacht zou fraaier geweest zijn
    Didier is niet het type dat mensen (bewust) passeert of negeert
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Kan ik volledig beamen, Didier is heel correct. Heb hem vandaag voor het eerst ontmoet, en hij kon gemakkelijk de Lie Nielsen nr.4 aan mij verkocht hebben, maar heeft dat uit respect voor Roeland niet gedaan. Heb ook het ander gereedschap gezien, en het is gewoon veel te veel om te onthouden wie wat allemaal wil. Klamp hem zondag gewoon aan van zodra je hem ziet, liefst wuivend met een waaier geld :-) Eerst komt eerst maalt.

Ik heb trouwens de figuurzaagmachine kunnen overnemen, en ben er heel blij mee. Ik popel al om er mooie dingen mee te maken.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Lijkt mij dat als dat aangegeven is, je maar even geduld dient te hebben.. En anders los je het via PB op, niet en plein public..

Als ik mij los kan rukken kom ik ook even kijken.. Volgens mij zie ik daar een klein low angle blokschaafje tussenliggen.. Ik heb zelf ook een uitstalling, dus moet het even bekijken, maar goed, het is om het even.. Als dit voorbij gaat, komt er wel weer wat anders..

Edit: Ik zie dat Roeland die bronzen met aanslag al gereserveerd heeft.. Bummer..
    Laatst gewijzigd door Rizz; 13-10-17 om 20:26.
    Mvg,

Richie

Probeer pb te doen maar je inbox is vol

Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk Berichten
    Lijkt mij dat als dat aangegeven is, je maar even geduld dient te hebben.. En anders los je het via PB op, niet en plein public..
    Gezellige club hier.... zoals gezegd, geen reacties een dag na het afgesproken tijdstip (en dat was al 1,5 dag later). De reactie via mail kwam pas na een herinnering en NA mijn bericht hier.
    Ik snap dat er omstandigheden kunnen zijn die een planning veranderen, maar daar kan ik natuurlijk niet naar raden. Een korte melding is dan gewoon op zijn plaats. In mijn wereld is het gebruikelijk je afspraak na te komen en als dat niet gebeurt het tijdig te melden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirjacobsd Bekijk Berichten
    GH1,
    Ik heb via een privébericht mijn excuses gestuurd naar u toe.
    Blijkbaar heb je geen respect met wat ik u geschreven heb.
    Ik kreeg je antwoord NA mijn bericht hier, en buiten mijn teleurstelling over het niet reageren staat er verder niets. Een korte melding op het afgesproken tijdstip was zeer welkom geweest.
    Ik wens je verder sterkte, maar voor mij gaat het toch over (en dat staat ook in mijn PB).
    Laatst gewijzigd door GH1; 14-10-17 om 06:26.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    @Didier,
    Ik hoop niet dat het ernstig is met u vrouw en ze weer gauw thuis is.
    Tot zondag, mvg .

@GH1,
    Het is in mijn wereld normaal dat men eerst onderling iets regelt (in dit geval een PB) voordat men in het openbaar gaat klagen.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Forum Rechten