Aanbiedingen tijdens de Open Dag Hout in Zutphen

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Helaas hebben wij een collega houtdraaier die een 3-tal maanden overleden is.
Hij was in het bezit van een prachtige draaibank met heel veel accessoires, maar dit is ondertussen allemaal verkocht.
Die persoon heeft enorm veel kwalitatieve houtbewerkingsmachientjes en gereedschap nagelaten waarvan het bijna nooit gebruikt werd.
Ik heb er onder andere een lintzaagmachine van over genomen.
Ik heb zijn vrouw beloofd om heel wat gereedschap mee te brengen die jullie eventueel kunnen aanschaffen.
Het zal ongeveer een kleine aanhangwagen vol zijn.
Ah ja, er zijn ook heel wat Engeltalige houtdraaimagazines (Fine Woodworking) te koop . Het is een reeks van zo'n 145 stuks ongeveer. Die breng ik ook mee.
Hier enkele foto's wat er allemaal mee zou zijn.
DSC_0002.jpgDSC_0003.jpgDSC_0004.jpgDSC_0005.jpgDSC_0086.jpgDSC_0091.jpgDSC_0093.jpgDSC_0094.jpgDSC_0095.jpgDSC_0096.jpgDSC_0097.jpgDSC_0128.jpgDSC_0097.jpgDSC_0140.jpgDSC_0098.jpgDSC_0125.jpgDSC_0127.jpgDSC_0139.jpgDSC_0123.jpgDSC_0122.jpgDSC_0120.jpg
 
Laatst bewerkt:

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Er is nog veel materiaal zoals handboormachines, schroefmachines, decoupeerzagen, schuurmachines, enz.
Daar heb ik nog geen foto's van, maar mocht er belangstelling zijn, dan breng ik dat tegen zondag.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Wat er ook nog te koop is een combine met aandrijver en stofafzuiging plus nog wat accessoires die je erbij kan krijgen.
Een kolomboormachine is er ook nog.
Helaas kan ik deze dingen niet meebrengen, maar indien interesse, stuur me een PB.
DSC_0104.jpgDSC_0105.jpgDSC_0106.jpgDSC_0112.jpgDSC_0114.jpgDSC_0132.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Een compressor staat er ook nog.
Mocht daar iemand voor te vinden zijn, kan ik misschien nog mee brengen.
Het is één op 400V.
Wil je hem, stuur me een PB
DSC_0109.jpg
 
P

Pel

Guest
Zo te zien is het veelal eerste klas gereedschap.

Groet Pel.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Zo te zien is het veelal eerste klas gereedschap.

Groet Pel.

Dat is het ook Pel.
Het is ongelofelijk wat ik daar allemaal gezien heb.
Je kan het bij manier met je ogen dicht aankopen.
Er zit heel veel materiaal in die nauwelijks tot nooit gebruikt werd.
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
810
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Beste Sirjacobs,

Ik heb belangstelling voor de bronzen #4 schaaf en de bronzen low angle met paralel geleider en de twee fleshamertjes (staal en die van messing)
Hoor graag of deze nog beschikbaar zijn.

groetnis, Roeland
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste Sirjacobs,

Ik heb belangstelling voor de bronzen #4 schaaf en de bronzen low angle met paralel geleider en de twee fleshamertjes (staal en die van messing)
Hoor graag of deze nog beschikbaar zijn.

groetnis, Roeland

Alles wat hier op staat qua foto's is beschikbaar.
De prijzen weet ik niet, maar morgen ga ik naar die dame om alles op te halen.
Wie eerst bij mij zal zijn, heeft de eerste keus.
Ik wil zeker rekening houden dat je dit zou wensen Roeland.
Hou rekening dat ik waarschijnlijk veel vraag zal hebben, maar kom direct bij me als ik aangekomen ben.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Oeps, net te laat. Had anders ook wel interesse in de bronzen Lie Nielsen nr.4. Kan helaas niet naar de open dag hout komen, maar volgens mij wonen wij niet ver van elkaar, Didier. Ik hoor het dan wel mocht de verkoop met Roeland toch niet doorgaan.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Oeps, net te laat. Had anders ook wel interesse in de bronzen Lie Nielsen nr.4. Kan helaas niet naar de open dag hout komen, maar volgens mij wonen wij niet ver van elkaar, Didier. Ik hoor het dan wel mocht de verkoop met Roeland toch niet doorgaan.

Oké Bossy, je mag gerust eens bij me thuis komen in Wevelgem hoor, maar Roeland was eerst en je zal daar wel begrip voor hebben denk ik hé.
Er zullen zeker nog dingen tussen zitten die niet te zien zijn op de foto's.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste Sirjacobsd
Ik heb wel belangstelling voor de clifton schaven. Als er nog een grote grondschaaf bij zit ook wel.

Wim, één boodschap, kom langs bij me en zorg dat je een grote fooi mee krijgt van thuis uit.
Je zal uw ogen niet geloven wat je zal zien.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Ah, Wevelgem zelfs. Da's nog dichter dan ik dacht: kwartiertje rijden. Zou je even het type van de Hegner en een vraagprijs (ongeveer) kunnen geven? Dan spreken we verder af via pb. Uiteraard alle begrip voor Roeland die eerst was met de schaaf. Tis voor de rappe, zoals wij zeggen ;) Maar mocht Roeland toch afzien van de verkoop (wat ik uiteraard betwijfel), zou ik hem dan kunnen overnemen?
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.472
951
Riemst
Mocht het set met toupie messen/koppen (negende foto) niet verkocht geraken, dan heb ik wel interesse mits een aanvaardbare prijs.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mocht het set met toupie messen/koppen (negende foto) niet verkocht geraken, dan heb ik wel interesse mits een aanvaardbare prijs.

Mathieu,
Stuur me eens een PB wat je zou geven eventueel, ik leg het morgen aan die dame voor.
Het is 100 km rijden voor me tot bij haar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.