Drechtstedendraaiers

RadiusNieuws

Actieve deelnemer
25 jul 2017
41
1
Radius heeft er een nieuwe afdeling bij, namelijk de Drechtstedendraaiers. De groep komt voor de eerste keer bij elkaar op zaterdag 2 december 2017.
Het adres: Ambachtshonk, Patersweg 53, 3314 HT Dordrecht. Tijd: 9.30 tot 12.30 uur.
De contactpersoon voor deze nieuwe groep is voorlopig Ruud Philipsen, mocht u meer informatie willen over deze groep stuur hem dan een mail: ruudph@kpnmail.nl
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Pieter Hermans, vz.Radius, gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.
Ik bied me spontaan aan om voor nieuwe afdelingen een demo te geven van een bijzondere draaitechniek!!!
Vr.gr. Jan Pranger.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.277
145
Enkhuizen
Pieter Hermans, vz.Radius, gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.
Ik bied me spontaan aan om voor nieuwe afdelingen een demo te geven van een bijzondere draaitechniek!!!
Vr.gr. Jan Pranger.

Dankjewel Jan. We zijn heel blij met deze nieuwe ontwikkeling en verheugen ons sowieso de laatste tijd op een gestage groei van het aantal leden. Ik denk dat dit mooie forum daar mede debet aan is.

Als Radius hebben we nog wel een paar witte vlekken op de kaart van Nederland.
Ik denk daarbij o.a. aan Limburg en Oost-Brabant (ongeveer ten oosten van Helmond). Ik merk dat er best wel een paar houtdraaiers in deze regio actief zijn. Misschien kunnen we eens een keer een afspraak ergens maken met deze heren om tot iets gezamenlijks te komen. De OpenDagHout is daar misschien een goed vertrekpunt voor. Meld je op de stand van Radius of spreek me gewoon op de beursvloer aan.
Grofweg de regio het Gooi tot aan Ede is misschien ook nog een optie.

Belangstellenden weten me wel te vinden op de ODH, via een PB of via de contactmogelijkheden van de website van Radius.
 

Rmkat

Actieve deelnemer
9 feb 2017
455
128
Kop van overijssel
Dankjewel Jan. We zijn heel blij met deze nieuwe ontwikkeling en verheugen ons sowieso de laatste tijd op een gestage groei van het aantal leden. Ik denk dat dit mooie forum daar mede debet aan is.

Als Radius hebben we nog wel een paar witte vlekken op de kaart van Nederland.
Ik denk daarbij o.a. aan Limburg en Oost-Brabant (ongeveer ten oosten van Helmond). Ik merk dat er best wel een paar houtdraaiers in deze regio actief zijn. Misschien kunnen we eens een keer een afspraak ergens maken met deze heren om tot iets gezamenlijks te komen. De OpenDagHout is daar misschien een goed vertrekpunt voor. Meld je op de stand van Radius of spreek me gewoon op de beursvloer aan.
Grofweg de regio het Gooi tot aan Ede is misschien ook nog een optie.

Belangstellenden weten me wel te vinden op de ODH, via een PB of via de contactmogelijkheden van de website van Radius.

Is die "kaart" van de afdelingen ergens te bekijken? Ik heb al een paar keer gekeken op de lijst met afdelingen maar kon niet echt opmaken waar ze zich niet precies bevonden. (alleen waar de contactpersonen wonen)
Ik ben wel nieuwsgierig of er ook een afdeling is omgeving Zwolle/Hoogeveen.
 

RadiusNieuws

Actieve deelnemer
25 jul 2017
41
1
Marthijn, in ons blad Aktieradius staat een overzicht van alle Radius afdelingen met daarbij ook de adressen waar de afdelingsbijeenkomsten gehouden worden. Wat betreft de regio Zwolle/Hoogeveen zou momenteel Epe (afdeling Veluwe) het meest nabij zijn. Niet naast de deur evenals Assen ( afdeling Noord) Het is zeker een regio waar een afdeling zou kunnen bestaan. Uitdaging???
 

Rmkat

Actieve deelnemer
9 feb 2017
455
128
Kop van overijssel
Heb het blad er even bij gepakt en inderdaad, daar heb ik dus altijd overheen gelezen :rolleyes:.wat betreft de afdelingen ze liggen allebij op 3kwartier rijden dus dat valt me nog mee. Maar inderdaad een afdeling iets meer in de regio zou leuk zijn. Nou zou ik zelf niet zo snel een afdeling opzetten maar mocht iemand anders in de regio zich geroepen voelen ben ik bereid om mee te helpen.
 

Vels

Actieve deelnemer
12 jun 2016
103
3
Hellendoorn
Voor mij geldt het zelfde, overal 3 kwartier vandaan. Ben nog maar pas lid dus ga eerst maar eens kijken in Borculo, maar zou mooi zijn iets centraal in Overijssel.
 

BeRo

Actieve deelnemer
19 apr 2016
156
4
Rotterdam
Toxiq en alle anderen,

Een klein beetje water dan. Het is voor de leden van Radius mogelijk om een lijst te krijgen van de andere leden ineen bepaald postcodegebied. Als iemand dus een afdeling wil starten, zoek gebied uit en schrijf de leden aan. Een oproep in het verenigingsblad kan natuurlijk ook. Je kunt natuurlijk ook een oproep doen in de stand van Radius aanstaande zondag.
En misschien dat er een actie uit kan gaan vna het bestuur, maar dat moeten we dan overleggen.

Met hartelijke groet,
Bert Rosbach.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.