Carpoolen Open Dag Hout 2017

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Ik dacht: laat ik maar eens een topic openen.

  • Wie gaat er, waarvandaan, naar de open dag en heeft een plekje vrij.
  • Wie wil graag naar de open dag maar heeft geen of problematisch vervoer.

Om heel onbeleefd met mezelf te beginnen: Ik kan wel een lift gebruiken, vertrek omgeving Rotterdam ZO/Ridderkerk/H.I.Ambacht/Alblasserdam.
Geen extra bagage op de heenweg, terug alleen wat in mijn rugzakje past, anders zorg ik zelf voor transport. (terug gaat overigens ook prima met OV)
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik dacht: laat ik maar eens een topic openen.

  • Wie gaat er, waarvandaan, naar de open dag en heeft een plekje vrij.
  • Wie wil graag naar de open dag maar heeft geen of problematisch vervoer.

Om heel onbeleefd met mezelf te beginnen: Ik kan wel een lift gebruiken, vertrek omgeving Rotterdam ZO/Ridderkerk/H.I.Ambacht/Alblasserdam.
Geen extra bagage op de heenweg, terug alleen wat in mijn rugzakje past, anders zorg ik zelf voor transport. (terug gaat overigens ook prima met OV)

Helaas zit ik al vol dan, kan wel wat voor je mee terug nemen als het niet in je rugzak past, kost alleen een flesje bier dan.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.548
2.488
Gaanderen
Ik ga vanuit bussum. Meestal rijdt Rendew wel mee maar er is ruimte voor meer.
En een ruime kofferbak. Helaas hoor ik nu dat mijn grote auto niet beschikbaar is. Ik moet dus met het hondehok. Fiat 500 dus nauelijks kofferbak. Ik heb nu nog plek voor 1 person.
 
Laatst bewerkt:

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.095
234
Goeree-Overflakkee
Om heel onbeleefd met mezelf te beginnen: Ik kan wel een lift gebruiken, vertrek omgeving Rotterdam ZO/Ridderkerk/H.I.Ambacht/Alblasserdam.

Ik denk dat ik zondag ga. Kan via A15/Gorinchem rijden, dan kan ik je wel ergens oppikken. Stuur maar PB bij interesse. Er kunnen nog 1 a 2 anderen mee.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik rij vanuit Lelystad, ruimte zat in de bus....
Roept u maar... hoef er geen flesje bier voor te hebben ;)
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Nou Wim ,heb de vorige keer in dat "honde hok " gezeten en heb niets te klagen leuk klein wagentje niets mis mee .
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.068
490
Moordrecht
Renault Megane (hatch) vanuit Waddinxveen.. Niet al teveel ruimte, maar kan er 1 meenemen en wat meuk op de achterbank en -bak.. :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.