Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    http://www.garnotec.be/product/BE/440 (hoogte 18, diameter 45)

of

http://www.garnotec.be/product/BE/441 (hoogte tot 26, diameter 65 (!!))

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Enkel gebruiken met een freesmachine met regelbaar toerental uiteraard.
    Jos

Ik heb nog een grote CMT frees 45° liggen met bovenlager. Moest je interesse hebben, ze is zo goed als nieuw en mag weg voor een zacht prijsje...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bijtel Bekijk Berichten
    Dat voelde ik al aankomen
    Bijtel, ik ben blij dat ik je niet teleurgesteld heb Dank voor de schets, het is een stuk duidelijker nu. Verder iedereen bedankt voor de reacties; voor nu kom ik er wel uit.

Hoi,
    Ik heb mijn freestafel gemaakt zodat ik mijn bovenfrees kan klinken. Dan heb je wel een lange frees nodig, ik zou het ook in meerdere keren frezen, de laatste keer maar heel weinig afnemen voor zuiver resultaat. Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      SAM_4157.jpg
Bekeken:   92
Grootte:   64,1 KB
ID:        69207

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Ik vind dit er wel apart uitzien, hoe frees je het eerste en laatste stuk van het hout of wordt dat afval?
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Hoi,
    Ik heb gisteren maar snel foto genomen, ik had plaatje ertussen niet gelegd. Dus geeft verkeerd beeld normaal ligt er nog een smal stukje multiplex om het gat te dichten. Dit was een stuk dat al gefreesd was.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten