Twijfel tussen Starrett combinatiehaak 150 of 300

Farends

Actieve deelnemer
12 okt 2015
121
0
Welke haak hebben de meeste van jullie?
De 11mh-300 of de 33mh-300?

Er zit namelijk best wat prijsverschil in deze 2..
 

DennisBerl

Nieuw lid
6 sep 2017
23
0
Zuid-Limburg
Farends, bij de 11mh is kop van gietijzer gemaakt, bij de 33mh is deze van gesmeed en gehard staal gemaakt. Blijkbaar, zoals het laatste filmpje duidelijk laat zien, is de gietijzeren versie meer dan genoeg voor houtbewerking. Ikzelf heb vorige week de C33mh-300 binnengekregen en ben er blij mee. Na alle info die ik heb gekregen in deze post, zou ik gaan voor de gietijzeren versie.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Ik heb de 150mm en de 300mm beide in satijn. De 150 had ik eerst in economy maar na de 300mm te hebben gekocht in satijn wilde ik de 150 ook in satijn. Ik verwacht dat ik ooit ook de 600 ga kopen. Ik mis regelmatig wat lengte.

De 150 gebruik ik het meest. Die heb ik meestal op zak. Hij is lekker handzaam en ideaal voor aftekenen van kleinere dingen of checken op haaksheid na vlakken en strijken. Of grove dikte checken.

Leuk om t systeem in delen te kopen. Heb je elke keer weer iets om voor te sparen.

Welk staal ik heb weet ik niet.
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
De 300 en 600 mm modellen hebben dezelfde liniaal. Lijkt mij dan toch goedkoper dat je alleen de 600 mm liniaal erbij koopt.

Of je moet geld teveel hebben:p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.