Soms is dat wel eens nodig

Ballegooijen

Actieve deelnemer
3 nov 2013
128
0
's-Gravendeel
Soms is het wel eens nodig om op een CNC machine iets te (laten) maken. Niet iedereen heeft een CNC freesmachine want die zijn nogal prijzig. Ik heb wel een CNC portaalfrees staan en kan voor derden hout, kunststof, aluminium, e.d. bewerken. Mocht iemand hier behoefte aan hebben stuur dan een PB of een mailtje naar jjvanballegooijen@gmail.com
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Dat is meer een post voor het marktplein, maar vind het niet zo erg om het hier even te laten staan. Maar post dan ook wat foto's etc van wat je zoal maakt.

jaap
 

Ballegooijen

Actieve deelnemer
3 nov 2013
128
0
's-Gravendeel
Beste Jaap,
Ook op het marktplein had ik het gepost. Ik weet dat er mensen zijn die soms een dergelijke mogelijkheid zoeken dus vandaar mijn post. Ik maak eigenlijk van alles, van hout, kunststof of aluminium. Dit kan zowel in 2D als in 3D. Ook in de modelbouw is er regelmatig vraag naar.

Groet,
Johan
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Beste Jaap,
Ook op het marktplein had ik het gepost.

Dubbelposten is hier (net als op andere forums) volgens mij niet gewenst ;)

Ik weet dat er mensen zijn die soms een dergelijke mogelijkheid zoeken dus vandaar mijn post. Ik maak eigenlijk van alles, van hout, kunststof of aluminium. Dit kan zowel in 2D als in 3D. Ook in de modelbouw is er regelmatig vraag naar.

Groet,
Johan

Allemaal leuk en aardig (én interessant!!) maar er wordt (door een moderator nog wel) om foto's gevraagd :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.