Forum mail over updates

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Zojuist ontving ik een forum mail met topics welke zogenaamd ge-update zouden zijn sinds mijn laatste bezoek. Aangezien ik elke dag wel even inlog zit ik op zo'n mail niet te wachten (al zou ik niet dagelijks inloggen, dan nog niet), dus zodoende wilde ik "unsubscribe" doen via het in de mail bijgevoegde linkje, maar dan kom ik op een woodworking pagina waar ik de melding "Bulletin Bericht, You do not have permission to view this page" krijg. Als ik het linkje klik om die mails minder frequent te ontvangen, dan krijg ik de zelfde melding.

Meer mensen die dit ervaren?
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
woodworking.jpg

Heb nu op de iPad wel de knop mailing list dwars door wat is er nieuw heen staan en is daardoor onbruikbaar...:(

Met Chrome als browser
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Ik kreeg de mail natuurlijk ook, maar dacht dat het er om ging dat ik zelden uit log dus ben ik maar een tijdje offline gebleven, zal wel een foutje zijn?

Groet Pel.
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Beste forummers,

heb wat extra software gekocht om beter te kunnen mailen. Meer fora hebben de gewoonte dat je af en toe een mail krijgt met updates, "digest" heeft dat in de software van Dragonbyte.
Het zou ook de mogelijkheid bieden om de af te melden, te "unsubscriben" van de maillijst. Het werkt nog niet optimaal en de eerste digest ging er uit voor ik er erg in had.

Niet al te negatief overigens reageren van "dat wil ik niet" etc. Ik doe mijn best en het is nog steeds allemaal op mijn kosten wat je aan forum krijgt... ;).

jaap
 
Beste forummers,

heb wat extra software gekocht om beter te kunnen mailen. Meer fora hebben de gewoonte dat je af en toe een mail krijgt met updates, "digest" heeft dat in de software van Dragonbyte.
Het zou ook de mogelijkheid bieden om de af te melden, te "unsubscriben" van de maillijst. Het werkt nog niet optimaal en de eerste digest ging er uit voor ik er erg in had.
Niet al te negatief overigens reageren van "dat wil ik niet" etc. Ik doe mijn best en het is nog steeds allemaal op mijn kosten wat je aan forum krijgt... .
jaap

Jaap,
Ik weet nu waarom ik dat mailtje kreeg.
Met deze wetenschap ben ik weer tevreden, je moet zo op passen tegenwoordig met onbekende mailtjes.
Mijn dank voor alle services op deze site.

M.vr.gr. Jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.