handgemaakte zwaluwstaarten... pfffffff

D

DervishD

Guest
Scheppie zei:
DervishD.... mogen we daar foto's van zien?

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik loop op m'n werk niet met een fototoestel rond om tijdens m'n werk foto's te maken dus ik heb ff een foto van het net geplukt om te verduidelijken wat ik bedoel. Ik laat dan ongeveer een milimeter staan en steek dat dan weg met een beitel.

http://img715.imageshack.us/i/c31jr.jpg/
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Je hebt je decoupeerzaag dan wel een stuk beter onder controle dan mij lukt. Maar ik ben niet zo'n fan van die dingen en heb niet de motivatie om er goed mee te leren omgaan. Verstel jij de zool tussen het zagen van de linker- en rechterkant van de nesten of draai je de plaat om?

Ik heb trouwens inderdaad een camera bij me op m'n werk: er zit er eentje op m'n telefoon. Die komt ook voor m'n werk soms best van pas als ik even iets aan iemand wil laten zien die op een andere locatie bezig is.

Arthur
 
D

DervishD

Guest
ArtHarg zei:
Je hebt je decoupeerzaag dan wel een stuk beter onder controle dan mij lukt.

Ik zal je ff een tip geven. Neem het dikste en fijnste zaagje dat je hebt, zet dat in de zaag en duw de zaagas zo ver mogelijk terug. Teken het zaagje vlak onder het geleidewieltje af en kort het zaagje dan in tot die lengte. Je zult zien dat het zaagje dan vrijwel niet meer zwabbert en je veel preciezer kunt zagen.

ArtHarg zei:
Verstel jij de zool tussen het zagen van de linker- en rechterkant van de nesten of draai je de plaat om?

Ik draai de plaat om.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.