Conifeerstammen voor schommelconstructie

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
Ernst, heb je op je vinger geslagen? Je berichten komen wat agressief over, en dat komt de sfeer op het forum niet ten goede.
Ik geef het toe Jurriaan maar dat sfeer, het is zoals een gereedschap, zeg maar een beitel voor de draaibank waarop de forum zit te draaien en waarvan je gestalte aan kan geven. Het kan misschien dat mijn beitel wat bot is. Alle gereedschappen heeft af en toe een slijpbuurt nodig.
 

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
Als we zo gaan beginnen, mag je ook even vertellen wat dat voor extra informatie geeft die mijn vraag overbodig maakt.
Was helemaal niet sarcastische bedoelde maar een eerlijk compliment. Klikken is nooit neutral maar geeft een signal ergens aan iemand hoofdzakelijk bedoelde om producten op een slimmer mannier te verkopen. Ik vind links geen goed idee nog om up te posten nog op te klikken. Heelas ben ik niet zo slim en heb ik wel op geklikt en daar staat een plaat wat iemand heeft al omgeschreven.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.113
241
Goeree-Overflakkee
@Ernest: Bedankt voor je reactie. Ik vatte het niet op als compliment. Een beetje reclame voor een webshop vind ik niet zo erg. Mijn klik al helemaal niet. Het plaatje wat er te zien is, maakte voor mij in ieder geval duidelijk hoe dit ding eruit ziet. Alleen de bevestiging stond er niet bij.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.