Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 51
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluo Bekijk Berichten
    Initieel was de zaag opgehangen aan mijn Paulk werkbank mbv 2 aluminium buizen. Werkte perfect maar was naar mijn mening niet stabiel genoeg omdat die soms leek te "dansen" op de buizen.
    Off-topic: zouden buizen uit Staal ipv. Aluminium en/of dikwandigere buizen geen oplossing kunnen bieden voor op verplaatsing? (mits wat extra gewicht)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SereN Bekijk Berichten
    Off-topic: zouden buizen uit Staal ipv. Aluminium en/of dikwandigere buizen geen oplossing kunnen bieden voor op verplaatsing? (mits wat extra gewicht)
    Inderdaad, maar om de zaag makkelijk ergens aan de kant te zetten enzo is het huidig onderstel toch makkelijker. Als je de Paulk werkbank regelmatig op verplaatsing zou gebruiken zou ik ook kijken naar andere buizen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Viepert Bekijk Berichten
    Geen ervaring maar een stack met 5/8" asgat past er op.
    Dus deze zou eigenlijk moeten lukken?

https://www.cmtonline.eu/cmt-verstel...-87-x-24t.html
    Laatst gewijzigd door Fluo; 24-09-17 om 10:40.

Ik heb de bijbehorende stack liggen, maar nog niet uitgeprobeerd. Ziet er wel goed uit.

En de diameter is geen 6" maar 8" itt CMT

Ik had deze gezien, omdat Toolnation bvb niet kon leveren in NL ivm de wetgeving.
    Of je wel direct vanaf CMT kan bestellen weet ik niet.

http://www.venditautensili.it/set-di...stri-6260.html

Bedankt, en heb jij de versie met een asgat van 15cm of 5/8"? Wordt die anders vastgeklemd dan een gewoon zaagblad dan, want die hebben een asgat van 30cm?

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Asgaten van 15 en 30 cm
    Met vriendelijke groet,
    Joris

De as is 5/8", dus 15,87mm.
    Bladen met asgat van 30mm worden dmv een ring vastgezet.
    Met een dadostack kan je hem bvb vastzetten met een gewone moer ring zeg maar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Viepert Bekijk Berichten
    De as is 5/8", dus 15,87mm.
    Bladen met asgat van 30mm worden dmv een ring vastgezet.
    Met een dadostack kan je hem bvb vastzetten met een gewone moer ring zeg maar.
    Duidelijk! Bedankt voor de info

Forum Rechten