Aangenaam!

rinusdevos

Actieve deelnemer
10 okt 2016
107
13
Arnhem-Nijmegen
Dag,

Ik ben Rinus (forumnaam) en woon in Gelderland. Al een tijdje lees ik mee op dit forum, met name ben ik op zoek naar bouwtekeningen van (eenvoudige) meubels. Ik zou mezelf niet direct 'houtbewerker' willen noemen (dat klinkt als teveel eer voor hetgeen ik maak), eerder klusser. Ik wil nu actief op het forum gaan mengen omdat ik aan project ga beginnen waarbij ik het belangrijk vind dat het eindresultaat er mooi uit ziet; een halfhoog slaper voor mijn dochter van 5 jaar.
Alles wat ik hiervoor heb gemaakt stond niet zo prominent in de leefruimte, voornamelijk in de schuur en zolder. En dan vind ik de afwerking niet zo belangrijk. Maar wil ik dus iets gaan maken waarbij ik wil dat het er mooi uit komt te zien en dat het ook nog functioneel is. Daar kan ik wel wat tips bij gebruiken. Maar daarvoor zal ik een ander onderwerp aanmaken.
Ik hoop in ieder geval gebruik te maken van de aanwezige expertise.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.