Hergebruik biedermeijer kast

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
868
184
Ja ok, droogtijd staat ook op ‘t blik. Toch is mijn ervaring met terpentine gedragen verf bijvoorbeeld, dat die pas na een week 100% uitgehard is.
Watergedragen verf is veel sneller droog en uitgehard. Dat is ook gelijk het nadeel: je moet vaak erg snel werken om een strak resultaat te krijgen. Zonder dat je een specifiek merk en soort verf gaat noemen zal niemand je een nauwkeurig antwoord kunnen geven.
 

Trevi

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
67
0
"t is allemaal goedgekomen, hij is klaar, was wel even wat afstelwerk aan de deurtjes, maar alles loopt zoals het hoort!
kast klaar.jpg
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
933
Leeuwarden
Bedankt voor de toevoeging. U bent de eerste die er een probleem van maakt. Mobiel kan ik de topictitel niet veranderen, thuis op de pc wellicht wel. Als ik thuis ben ga ik direct kijken, of misschien kan een moderator de titel veranderen. Excuses voor de mislieiding, dit is nooit mijn intentie geweest.

Topic titel aangepast

Fons
 

Trevi

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
67
0
hartelijk dank! was voor het eerst dat ik zo'n "groot" project heb gedaan, maar ben er erg tevreden mee.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.