Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 57
    oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Prachtig potje Nico, alles klopt de ronding, het dekseltje, en het knopje, ook het segment werk klopt exact, en dat is nog het aller moeilijkst om lijnen precies te laten lopen. Ik heb het al eens vaker gezegd dat ik niet van segment werk hou, maar dit is wel wat anders als zomaar wat op elkaar gelijmde blokjes hout. Ook de gekozen hout combinatie, met een mooie afwerking, zijdeglans, heel mooi.

Groet Pel.

Ik kom (naast demonstreren bij Radius) ook met omkeerdraaiwerk. Het heeft een lange naam: Het zou mijn graal kunnen zijn.
    De materialen zijn: van buiten naar binnen:
    De knopjes van de deurtjes zijn van been
    Schrijn van perenhout, waarbij de deurtjes draaien op messing pennetjes in messing busjes
    Eikenhout, dat voorzien van bladgoud.

Zie de foto.Graal-13.jpg

Voor de gelegenheid heb ik m'n japans kristal eindelijk in de olie gezet. Had ik toch eerder moeten doen
    Wellicht niet zo hoogdravend, maar ik vind 'm wel leuk. En hey, een beetje Nederlandse eer hooghouden kan op meerdere manieren, dus kom maar op met die gratis toegang
    japans kristal.jpg
    Laatst gewijzigd door bhengeveld; 27-09-17 om 21:52.

Deze is zeker te groot ��IMG_1683.jpg

Maar ik kom wel en zie er naar uit
    "The only noble thing a man can do with money is to build a schooner."
    - Robert Louis Stevenson

Ik breng uiteraard ook iets mee.
    Het doet min of meer mee aan de wedstrijd, maar het zal eerder weggeven worden.
    Ja hoor het zijn de eerste drie prijzen die ik sponsor voor het boeiende evenement, namelijk de bekers.
    IMG_9351.jpg
    Wil je meer werkstukken zien, dan moet je bij onze stand komen van de Vlaamse Gilde van houtdraaiers.
    Iedereen is welkom en we geven u graag onze nodige uitleg.
    Ah ja, ik heb ook zo'n vermoeden dat er heel wat Belgen zullen afzakken naar Zutphen om een kijkje te nemen.
    Tot zondag 15 oktober '17,
    Sirjacobs Didier.

Och als ik al dat moois zo voorbij zie komen, dan baal ik wel dat ik er niet bij kan zijn
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Forummers,

Waar blijven die aanmeldingen!!!! de hal moet gevuld worden

groetnis, Roeland

7 aanmeldingen en nog twee weken te gaan. Inderdaad wat teleurstellend qua hoeveelheid tot op heden. Zijn toch een heleboel prachtige dingen voorbijgekomen de laatste tijd. Het zou leuk zijn als Toxiq z'n draaibank mee kan nemen!

Maar waar is jouw aanmelding Roeland?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk Berichten
    Forummers,

Waar blijven die aanmeldingen!!!! de hal moet gevuld worden

groetnis, Roeland

Roeland is standhouder op de ODH en staat aansluitend bij de woodworking stands

Fons

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Roeland is standhouder op de ODH en staat aansluitend bij de woodworking stands

Fons
    Ik had niet anders verwacht natuurlijk, maar mag hij daarom niet meedoen?

Forum Rechten