Aanmelding werkstukken forumleden Open Dag Hout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Bij deze mijn aanmelding (ook al gepresenteerd in dit draadje)

Mijn jongste dochter wilde in een groter juwelenkistje. (Wat overigens betekent dat ik er ook weer één voor mijn oudste mag maken ;))
Samen met haar een paar mooie stukken kersen, taxus en esdoorn uit mijn verzameling resthout gezocht.

Kistje_taxus.JPG
 

arnbex

Nieuw lid
28 mrt 2013
12
2
werkstuk Open Dag Hout

Breng een kistje mee voor de tentoonstelling.
Vr.gr.
Arno Bexkens
 

Chris D

Actieve deelnemer
27 nov 2014
63
18
32.jpgIMG_20170910_103333.jpgIMG_20170917_162245.jpg

Hallo, graag had ik mijn vader en ikzelf aangemeld om een werkstuk mee te brengen naar de open dag hout.
Op de eerste foto zie je een schaal van mijn vader die al eerder op het forum verschenen is.
Deze heeft een diameter van 503mm en 265mm hoogte.
Op de andere foto's een vaas waar ik nog volop aan bezig ben en die hopelijk klaar is tegen volgende week.
De hoogte van deze vaas zal ongeveer 450mm zijn en de diameter ongeveer 240mm.
Misschien komt er nog een aap uit de mouw of zijn er wel meerdere vazen...
Je kan ons ook terugvinden op de stand van de Vlaamse houtdraaiersgilde waar we samen met Didier sirjacobs
en nog enkele andere collega's u graag met woord en beeld uitleg geven.
Groetjes en tot dan.
José en Christophe
 
Laatst bewerkt:

langezwap

Actieve deelnemer
14 aug 2015
80
0
Gingelom
Ik denk dat mijn vrouw het verwijderen van de lamp niet zo heel aangenaam zal vinden, ik kan wel eens kijken of ik tegen Zondag nog iets anders weet te vinden.
 
P

Pel

Guest
Helaas moet ik mij afmelden; Theelichtje en Apenboom blijven noodgedwongen met mij thuis. Oorzaak is een ontstoken been met wondroos. Pootje omhoog en rust dus....
Ik wens jullie allen een prachtige dag.

Zeer jammer Peter dat je er niet bij kunt zijn, ik wens je van harte beterschap.

Groet Pel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.