Even voorstellen

akwadraat

Actieve deelnemer
1 okt 2008
108
11
Hallo,
Mijn naam is Antoon en ik naar aanleiding van een vraag aan Kor (van Kiesvoorhout) werd ik door hem getipt op dit forum. Ik natuurlijk gelijk kijken, omdat er voorheen alleen maar engelstalige forums te vinden waren op het internet, en ik vind dit forum heel erg leuk en leerzaam.
Maar om even op mezelf terug te komen: Sind een groot aantal jaren probeer ik voor mijzelf en tegenwoordig ook voor anderen meubels te maken. Wat begon met een hobbelpaard en poppenhuis voor mijn kinderen is uitgegroeid tot het maken van eikenhouten tafels, dressoir, kasten etc voor in mijn huiskamer. en u dus ook voor anderen. Ik hoop veel van dit forum te leren en als ik kan natuurlijk ook mijn steentje bij te dragen.
De bijgevoegde foto is van mijn laatste project. Een grenen kast van 200x230 cm. De klant had alleen maar een foto in perspectief en had daarbij enkele maten geschreven zoals hij het graag wilde hebben.

Groet
Antoon

p.s. Mijn gebruikersnaam, Akwadraat is afgeleidt van mijn initialen "A.A" oftewel A maal A is A2 is Akwadraat

Attached files .JPG]
 

Ger

Actieve deelnemer
7 aug 2008
28
0
Hallo ,Anton

Welkom bij de groep
Je hebt een mooie kast gemaakt ik zou zeggen ga zo door.

mvg Ger
 

akwadraat

Actieve deelnemer
1 okt 2008
108
11
Hoi,

Nee, ik ben geen fulltime meubelmaker.
Op dit moment zit ik zonder werk en heb nu natuurlijk meer tijd om mijn hobby te beoefenen. Nu ga ik beginnen met 2 eikenhouten boekenkasten. (ook in opdracht) en wie weet komt er in de toekomst nog meer op mijn pad.
Groet
Antoon
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
akwadraat zei:
Hoi,

Nee, ik ben geen fulltime meubelmaker.
Op dit moment zit ik zonder werk en heb nu natuurlijk meer tijd om mijn hobby te beoefenen. Nu ga ik beginnen met 2 eikenhouten boekenkasten. (ook in opdracht) en wie weet komt er in de toekomst nog meer op mijn pad.
Groet
Antoon

Antoon, ik wens je veel succes toe.

Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.