Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen

Even voorstellen

Hallo,
    Mijn naam is Antoon en ik naar aanleiding van een vraag aan Kor (van Kiesvoorhout) werd ik door hem getipt op dit forum. Ik natuurlijk gelijk kijken, omdat er voorheen alleen maar engelstalige forums te vinden waren op het internet, en ik vind dit forum heel erg leuk en leerzaam.
    Maar om even op mezelf terug te komen: Sind een groot aantal jaren probeer ik voor mijzelf en tegenwoordig ook voor anderen meubels te maken. Wat begon met een hobbelpaard en poppenhuis voor mijn kinderen is uitgegroeid tot het maken van eikenhouten tafels, dressoir, kasten etc voor in mijn huiskamer. en u dus ook voor anderen. Ik hoop veel van dit forum te leren en als ik kan natuurlijk ook mijn steentje bij te dragen.
    De bijgevoegde foto is van mijn laatste project. Een grenen kast van 200x230 cm. De klant had alleen maar een foto in perspectief en had daarbij enkele maten geschreven zoals hij het graag wilde hebben.

Groet
    Antoon

p.s. Mijn gebruikersnaam, Akwadraat is afgeleidt van mijn initialen "A.A" oftewel A maal A is A2 is Akwadraat

Attached files .JPG]

Re: Even voorstellen

Hallo Antoon, welkom op ons forum! Ben je fulltime meubelmaker? Mooie kast, graag meer dit mooi's!

jaap

Hallo Antoon, hartelijk welkom.
    Weer een meubelmaker erbij, geweldig.
    Erg mooie kast, ziet er puik uit.

Ad

Hallo ,Anton

Welkom bij de groep
    Je hebt een mooie kast gemaakt ik zou zeggen ga zo door.

mvg Ger

Hoi,

Nee, ik ben geen fulltime meubelmaker.
    Op dit moment zit ik zonder werk en heb nu natuurlijk meer tijd om mijn hobby te beoefenen. Nu ga ik beginnen met 2 eikenhouten boekenkasten. (ook in opdracht) en wie weet komt er in de toekomst nog meer op mijn pad.
    Groet
    Antoon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door akwadraat
    Hoi,

Nee, ik ben geen fulltime meubelmaker.
    Op dit moment zit ik zonder werk en heb nu natuurlijk meer tijd om mijn hobby te beoefenen. Nu ga ik beginnen met 2 eikenhouten boekenkasten. (ook in opdracht) en wie weet komt er in de toekomst nog meer op mijn pad.
    Groet
    Antoon
    Antoon, ik wens je veel succes toe.

Ad

Forum Rechten