Boombankje

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Het heeft een paar jaar geduurd, maar het is eindelijk gelukt om het boombankje te maken dat ik mijn vrouw had beloofd. Het is een bankje van lariks dat geen achterpoten heeft omdat het om de boom heen staat, zonder dat de boomstam als steun dient. Nou ja, plaatjes zeggen meer dan praatjes, dus hierbij twee foto's van het resultaat. Van het proces heb ik geen foto's, want ik vergeet m'n foon altijd als ik naar mijn habitat ga...IMG_20170910_163546.jpg Sorry, de tweede foto krijg ik op de één of andere manier niet geupload.
 
Laatst bewerkt:

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
https://flic.kr/p/YyhtzJ

als het goed is, treffen jullie hier een foto van de voorkant van het bankje. Gewoon uploaden lukt me nog steeds niet. Dank voor jullie vriendelijke woorden en het bankje staat gewoon los op de grond. Dat is ook de reden voor de tamelijk grofstoffelijke poten (9*9) die niet moeten wegzinken in de grond.

Groeten,
Hans
 
P

Pel

Guest
Vind het een mooi model bankje, wat voor hout heb je gebruikt Hans?

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.