symposium met als onderwerp: Meesterschap binnen de ambachten

RadiusNieuws

Actieve deelnemer
25 jul 2017
41
1
Voor de meer gevorderde houtdraaier zou dit symposium interessant kunnen zijn.
Kijk voor meer bijzonderheden op de site van: www.dezwijger.nl en ga dan naar dinsdagavond 12 september in de agenda.
U vindt daar uitgebreide informatie over dit symposium
 

rik

Post veel
8 nov 2010
762
142
Dat klinkt ontzettend leuk! Ik ga er zeker naar toe. Mochten er nog andere houtbewerks langs komen, dan lijkt het me leuk om jullie te ontmoeten.
Voor iedereen die niet kan komen, ik geloof dat pakhuis de zwijger ook veel symposiums live streamen. Weet niet of dat nu ook het geval is

Gr
Rik
 

rik

Post veel
8 nov 2010
762
142
Voor de meer gevorderde houtdraaier zou dit symposium interessant kunnen zijn.
Kijk voor meer bijzonderheden op de site van: www.dezwijger.nl en ga dan naar dinsdagavond 12 september in de agenda.
U vindt daar uitgebreide informatie over dit symposium


Hartelijk dank voor deze tip! het was een bijzonder avond. erg interessant om te horen dat er interessante vragen waren rondom Ambacht en rondom het meesterschap binnen ambachten.
Er waren ook sprekers uit België en Frankrijk. Het was erg inspirerend om de te horen hoe zij er in deze landen naar ambachtsmensen gekeken wordt.
Tevens was dit de aftrap van het Ambacht in beeld festival op 23 en 24 September in de Hallen in Amsterdam. Het beloofd een heel leuk evenement te worden! https://ambachtinbeeldfestival.nl

Hartelijk dank,
Rik Blaauw
 

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
Hartelijk dank voor deze tip! het was een bijzonder avond. erg interessant om te horen dat er interessante vragen waren rondom Ambacht en rondom het meesterschap binnen ambachten.
Er waren ook sprekers uit België en Frankrijk. Het was erg inspirerend om de te horen hoe zij er in deze landen naar ambachtsmensen gekeken wordt.
Tevens was dit de aftrap van het Ambacht in beeld festival op 23 en 24 September in de Hallen in Amsterdam. Het beloofd een heel leuk evenement te worden! https://ambachtinbeeldfestival.nl

Hartelijk dank,
Rik Blaauw

Ik vraag me af als Jaap in contact met deze mensen is geweest om ze te infomeren over OpenDagHout in Zutphen en waarom er niet een aansluitende en vergelijkbaar symposium op die OpenDag is.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
762
142
Ik vraag me af als Jaap in contact met deze mensen is geweest om ze te infomeren over OpenDagHout in Zutphen en waarom er niet een aansluitende en vergelijkbaar symposium op die OpenDag is.

Dag Ernest, Ik denk zeker dat daar interesse voor is. Er werd ook al gemeld dat ze de discussie graag willen doorzetten.
dus wie weet!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.