Eerste snijplankjes/ broodplanken

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Mensen doen de gekste dingen.... zolang ze het zelf maar gebruiken leren ze er hopelijk van. Maar nee, het is niet de bedoeling om ruitenschoonmaakmiddel (want dat zal wel bedoeld worden) op een houten keukenartikel te gebruiken.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
887
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
PS: Een vriend van me heeft nanovloeistof gebruikt om kaasplankjes mee in te smeren. Dit lijkt mij toch geheel niet wenselijk of ben ik mis?

Dat ligt er maar helemaal aan wat er in die 'nanovloeistof' zit. Nano is een van de meest misbruikte termen van de laatste vijf jaar, en kan werkelijk van alles betekenen - vaak is het zelfs puur een marketingterm die geen enkele (maar dan ook geen enkele) relatie heeft tot (de samenstelling van) een product. Zie bijvoorbeeld 'nanozilver' in het geval van Samsung wasmachines.
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Nano is al oud. Nu moet het wearable en internet of things zijn. Heeft de snijplank al wel Wifi?
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Ik vind dit wel een hele mooie snijplank hoor. en ik olie ook alles in al jaren en heb nooit klachten gehad. Wat ik me wel afvraag met zo'n vandiktebank als je hout in een bolling loopt blijft het toch in een bolling lopen?
 

Victor

Actieve deelnemer
3 mei 2015
80
2
Maastricht
Ik vind dit wel een hele mooie snijplank hoor. en ik olie ook alles in al jaren en heb nooit klachten gehad. Wat ik me wel afvraag met zo'n vandiktebank als je hout in een bolling loopt blijft het toch in een bolling lopen?
Danku! Dat bollen viel me reuze mee, maar dat zal ook komen aangezien het relatief een klein oppervlak is. Bij langere en breedere projecten zal ik inderdaad eerst een kant moeten vlakken...
 

jeanpourlesamis

Actieve deelnemer
19 sep 2013
130
2
Beste Victor,

Bedankt voor jouw video.
Dit heeft mij er toe aangezet om het ook te proberen.
Ben tevreden met het resultaat.
Beste groet,
Jean
 

Bijlagen

  • Snijplank.jpg
    Snijplank.jpg
    99,1 KB · Weergaven: 83

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.