Voorstellen nieuw lid

Schvn

Actieve deelnemer
25 aug 2017
38
0
Meijel
Hallo,

Bij deze wil ik me graag voorstellen op het forum. Ik kwam tot de ontdekking dat hier zeer veel informatie te vinden valt omtrent houtbewerkingen welke mij interesseert. Ik aarzelde dan ook niet om me aan te melden op dit forum.

Ik kom uit Meijel (dorpje in Noord-Limburg) en ben 24 jaar oud. Momenteel werkzaam als werkvoorbereider bij een bouwbedrijf (utiliteitsbouw). Voorheen 4 jaar timmerman geweest. Naast mijn werk hout ik me bezig met houtbewerkingen zoals meubeltjes maken, poorten maken etc. Vooral niet stilzitten. Een andere hobby van me is mijn koivijver welke ik volledig zelf gebouwd heb 2 jaar geleden. Verhalen lezen hoe iets tot stand is gekomen en dit zelf in de praktijk proberen toe te passen vind ik interessant.

E.e.a. zelf gemaakt zoals kasten, salontafels etc, maar ik zoek het steeds hoger op merk ik. Momenteel bezig met een eikenhouten badkamermeubel waarop een zelf gestort betonnen wasbak is geplaats. Ook ben ik bezig met mijn 2e boomstamtafel, ook bestaande uit eikenhout. Wellicht kan ik er even een verslagje van typen om dit met jullie te delen.

Ik zal vooral blijven lezen.

Groeten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.