Goof is ook nieuw.

Goof

Nieuw lid
18 aug 2017
5
0
Ook ik wil me wel even voorstellen.

Mijn naam is Arjan en ben verpleegkundige van beroep.
In mijn vrije tijd wil ik nog wel eens wat verbouwen/renoveren in en om het huis en hierbij ben ik op een autodidactische wijze aan de nodige handigheid gekomen waardoor ik inmiddels van een aantal werkgebieden van de vakman wel iets afweet en dat is altijd handig..

Werken met hout heb ik altijd al leuk gevonden, maar het ontbrak me altijd aan fatsoenlijk materiaal en dat leverde de nodige frustraties op. Maar de laatste jaren is er het nodige gereedschap aangeschaft (op hobbyniveau) en nu ontstaan er toch dingen uit mijn handen die best aan te zien zijn... zoals bv een tv-kastje.

Nu ben ik me al een tijdje door het forum aan het lezen en heb me dus maar aangemeld. Hopelijk kan ik dan ook gebruik maken van de aanwezige expertise voorafgaand en tijdens mijn volgende grote project: ensuite deuren met boekenkasten bij de doorloop van de keuken naar de woonkamer. Zal wat foto's toevoegen zodra ik uitgevogeld heb hoe dat moet.

Hier wil ik het nu dan bij laten, zal kijken waar er een nieuw draadje gemaakt moet worden voor het project..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.