Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

MiniMax C26 Genius combinatiemachine te koop.

Beste houtbewerkers.
    Eind 2007 kocht ik bij H&M in Sneek deze combinatiemachine. Ik was toen bezig met het ontwerpen en maken van kindermeubelen. Daarnaast hield ik mij bezig met restauratie van antiek en was beginnend houtdraaier. Dat laatste ging zo goed (of het beviel mij beter... dat de eerste activiteiten op een laag pitje kwamen. Gevolg een nieuwe machine met alles dr,op en dr,an in de werkplaats: vla/vandikte bank-zagen-fresen-langgat.
    Het vandikte gedeelte, de frees en delanggatboor zijn nooit gebruikt. De nieuwe onderdelen met boren en extra set messen, freeskop en zaagblad liggen droog op zolder.
    De schaafbreedte is 26 cm -afm. 80x100 cm - met wielonderstel voor transport -drie motoren van 230 V - gietijzeren schaafgedeelte enz.enz.enz.
    Dus een compleet uitgeruste nieuwe machine, waarvan alleen de cirkelzaag en soms de vlakbank hobbymatig wordt gebruikt.
    Ik kocht de machine voor € 4400,00. Als ik er nu € 3200,00 voor krijg heb ik genoeg verlies geleden en is een ander de gelukkige nieuwe eigenaar.
    Ik hoor graag jullie reactie en verheug me altijd op bezoek.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl VERKOCHT

Attached files

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: MiniMax C26 Genius combinatiemachine te koop.

beste jan,

het is een erg mooie machine. helaas kan ik zo'n machine niet in mijn werkplaats krijgen :lol:
    ik denk dat je deze machine snel kwijt bent.
    rick

Rick bedankt voor je ondersteuning.
    Ik moet nog vermelden, dat er een TERSA beitelblok in zit met drie beitels, die zelfstellend zijn.
    Dus afstellen is niet nodig. Je schuift ze erin en de machine doet de rest.
    Reacties en vragen kunnen ook telefonisch op 06-48088321 of per mail info@arstorno.nl
    vr.gr Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Als ik de lotto win, kom ik em ophalen :mrgreen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse
    Als ik de lotto win, kom ik em ophalen :mrgreen:
    Dan heb je pech, want die win ik al

Forum Rechten