Begin van de website staat online

Broertie

Actieve deelnemer
20 nov 2016
52
0
Holten
Goedenavond allen!

Als dit niet de juiste plek hiervoor is, mijn excuses, dan moet een moderator zich maar zo vrij voelen om hem te verplaatsen.


Mijn vrouw heeft een cursus webdesign gedaan en ze wilde dat een beetje oefenen in de praktijk. Ze heeft in mijn pennen een dankbaar onderwerp gevonden en is aan het knutselen gegaan. De website www.bijzonderepennen.nl is het resultaat. Ik nodig jullie van harte uit om de eerste opzet eens te bekijken en jullie opmerkingen en opbouwende kritiek zijn altijd welkom!

Met vriendelijke groet,

Broertie
 

Broertie

Actieve deelnemer
20 nov 2016
52
0
Holten
Even een subtiel kickje geven.... De website is aangepast en heeft een nieuw en overzichtelijker uiterlijk gekregen en er staan uiteraard weer wat nieuwe creaties op!

Met vriendelijke groet,

Broertie
 
P

Pel

Guest
Mooie rustige website, je hebt soms van die sites die nogal schreeuwerig overkomen, deze site is mooi vorm gegeven met duidelijk foto's. O ja, het zijn ook mooie pennen Broertie:)

Groet Pel.
 

Broertie

Actieve deelnemer
20 nov 2016
52
0
Holten
Iedereen namens mij bedankt voor de complimenten voor de pennen en namens mijn vrouw bedankt voor de complimenten voor de website!

Met vriendelijke groet,

Broertie
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Mijn collega's noemen mij wel eens 'kritisch', anderen vinden mij gewoon een zuurpruim. Maar goed, het is opbouwend bedoeld:

- Ik vind de foto's mooi, en de obouw van de website fijn en rustig. Het ademt wel 'Dit is WordPress', maar dat is niet erg
- Ik zou de TagCloud aan de zijkant weghalen. Volgens mij alleen maar verwarrend, en de site is duidelijk genoeg georganiseerd om dit soort 'fluff' te vermijden.
- Mijn grootste kritiekpunt: waarom de website? Wat wil je ermee? Is het het laten zien van pennen, of wil je ze ook verkopen? Moet er dan niet een prijs bij? Of in ieder geval op de index pagina een permanente "sticky" post (ben even de exacte wordpress terminologie kwijt) waarin je uitlegt waarom je deze publiceert. Wanneer je ze niet wilt verkopen zou ik een uitleg geven dat je het gewoon heel leuk vindt om te laten zien wat je maakt.
- Misschien is het ook leuk / nuttig om meer achtergrondinfo te geven over hoe je het doet, materiaalgebruik, etcetera.
 

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Lekker basic site. Ben wel met Nerf eens wat betreft die tagcloud.

Maar even zonder dollen; je bent nu een half jaar aan het draaien en je maakt dergelijk fraaie pennen? Respect!
 

Broertie

Actieve deelnemer
20 nov 2016
52
0
Holten
Mijn collega's noemen mij wel eens 'kritisch', anderen vinden mij gewoon een zuurpruim. Maar goed, het is opbouwend bedoeld:

- Ik vind de foto's mooi, en de obouw van de website fijn en rustig. Het ademt wel 'Dit is WordPress', maar dat is niet erg
- Ik zou de TagCloud aan de zijkant weghalen. Volgens mij alleen maar verwarrend, en de site is duidelijk genoeg georganiseerd om dit soort 'fluff' te vermijden.
- Mijn grootste kritiekpunt: waarom de website? Wat wil je ermee? Is het het laten zien van pennen, of wil je ze ook verkopen? Moet er dan niet een prijs bij? Of in ieder geval op de index pagina een permanente "sticky" post (ben even de exacte wordpress terminologie kwijt) waarin je uitlegt waarom je deze publiceert. Wanneer je ze niet wilt verkopen zou ik een uitleg geven dat je het gewoon heel leuk vindt om te laten zien wat je maakt.
- Misschien is het ook leuk / nuttig om meer achtergrondinfo te geven over hoe je het doet, materiaalgebruik, etcetera.

Dank je voor je reactie! Opbouwende kritiek vind ik niet erg, integendeel, ik zie dat juist als aandachts- cq verbeterpunten.
Om een antwoord te geven op je vraag "waarom de website": Voor mezelf is dat ik wil laten zien wat ik maak en hoe die producten tot stand komen en bijkomende zaak is voor mijn vrouw dat ze kan experimenteren met hoe je een website maakt. (Zij maakt de site, ik de pennen.... ;)) Het is niet de bedoeling ze te verkopen oid. Onder het kopje "over mij" staat dat ook beschreven, weliswaar zeer beknopt, maar dat kan aangepast worden.

Wat betreft jouw andere aanmerkingen: ik zal ze zeker bekijken en ter harte nemen waar nodig bij het verder opbouwen van de site! Zoals gezegd is de site pas net in opbouw en kan nog veel meer aangepast en opgebouwd worden! Achtergrondinformatie en werkwijze komen er ook op. Er is al een filmpje gemaakt en een fotoserie over het proces van het maken van een pen, maar dat moet allemaal nog verwerkt worden.

Met vriendelijke groet,

Broertie
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.