Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Even voorstellen uit Breda + Klein vraagje

Hallo,

Ik ben Stefan uit Breda, 17 jaartjes jong en volg niveau 2 BOL opleiding op het ROC Tilburg.
    Wil de scheepsinterieurbouw in, Werk en loop stage bij De Geus Jachtbouw, daar ben ik ook een beetje bezig met zelf wat steigerhoutmeubelen te maken en zo ook nog wat bij te verdienen.

Mijn hobby's zijn: Radiografisch Modelbouw en Bezig zijn met mijn handen en sparen voor mijn grote passie, BMW E30
    Verder rijd ik op een Aprilia rs schakelbrommer, had voor gespaard en gewerkt

Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

Dan heb ik nog een klein vraagje:

Ik ben dus bezig op mijn werk in mijn vrije tijd in steigermeubelen, maar hoe kan ik zoveel mogelijk reclame maken, heb al advertenties op Marktplaats staan.

Gr Stefan

Re: Even voorstellen uit Breda + Klein vraagje

Hoi Stefan,

welkom op dit handige forum.
    Wat je kunt proberen is eens langsgaan bij de lokale tuinmeubelhandels bij jou in de buurt.
    Misschien dat je wat met hun kan regelen, en voor de rest mond op mond reclame is nog altijd de beste reclame.

veel succes en hoop dat je ook eens mooie foto's post.

Groet Koen.

Mijn excuses! Nooit aan gedacht dat je ook een nieuwe topic kunt maken :lol:

Groeten Rudolf.

Hallo Stefan, welkom op ons forum! Leuk dat je je voorstelt. Ga je ook wat combineren met je hobby's? Mooie houten dashboard in je bmw, modelbouw?? Succes met je studie en je ondernemerschap!

jaap

Dank je,

De BMW heb ik nog niet hé ben pas 17

Die komt er ongetwijfeld wel en ach dan komt er een mooie caraudio in hé, subwooferkisten van hout etc

Modelbouw en hout gaat niet echt te combineren

Forum Rechten