Bureau plaatmateriaal naam gezocht

Steve12

Nieuw lid
14 aug 2017
2
0
Ik heb een bureau online gezien (http://www.made.com/nl/graphix-bureau-zwart) en Ik was benieuwd wat voor soort materiaal het blad was, ik heb MADE gecontacteerd, die vertelden mij dat het mdf is. Dat vind ik onwaarschijnlijk, daarom vroeg ik mij af of er iemand is die en idee heeft wat voor hout het bureaublad is.
 

stekkestim

Actieve deelnemer
1 nov 2015
214
2
Waanrode
www.cnc-creations.be
Waarschijnlijk inderdaad gelamineerd MDF. Op de foto waar ze enkel de hoek van het tafelblad laten zien is te zien dat het een gelijmde afwerkingsrand is. De lijnen van de lagen lopen niet netjes door zoals je dat met echt multiplex zou hebben.
 

Steve12

Nieuw lid
14 aug 2017
2
0
Dankjewel voor je reactie, ik heb nog wel een aantal vraagjes. Waar kan je multiplexen kanteband verkrijgen? En heeft iemand een goede link voor gelamineerd mdf?
Wat zou een goede vervanging hiervan kunnen zijn? Ik zat zelf aan betonplex/multiplex met een hpl bovenkant/gelamineerd spaanplaat te denken.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Ik zou ook betonplex nemen dan. Ziet er exact hetzelfde uit, en je hoeft niet te prullen met kantenband. Wel zou ik alle zaagsneden eerst afplakken met schilderstape voor ik zaag, zodat de toplaag niet splintert.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.