Duitse winkels / webshops

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Er zijn al wat topics waar duitse webshops worden besproken. De meeste zijn al wat ouder. Heeft er iemand recente ervaring met het aanschaffen van Festool in Duitse webshops?

En zijn er mensen bekend met fysieke winkels kort over de grens bij Arnhem/Nijmegen? Wij komen geregeld in die regio dus kleine moeite om even de grens over te gaan.

Groet,
Arjaan
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Ik kan Rubart ook aanbevelen (hoewel ik er nog niets van Festool heb gekocht).
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
Ik heb bij aankoop van Festool-spullen prijsvergelijkend onderzoek gedaan en Rubart is in 95% van de gevallen het goedkoopst. Goede service, en er kan desnoods in het Engels gecommuniceerd worden.

Wil je ook checken, op de Festool.de site staan per product koop-mogelijkheden, waaronder de webwinkels.
 

Jonathan

Actieve deelnemer
20 apr 2012
58
2
België
Heb ook al enkele malen aangekocht bij Rubart, maar de levering duurt toch altijd wel heel lang. Altijd rond de 14 dagen. Verder geen klachten.
 

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Het is Rubart geworden. Het lijkt erop dat ze geen voorraad aanhouden, dus al snel op een langere levertijd zitten. Gezien het prijsverschil met andere winkels is dat zeker de moeite waard. Ik zal me nog even melden in dit draadje als de bestelling in goede orde is ontvangen.
 

roelp

Actieve deelnemer
25 okt 2013
49
0
Ik vergelijk altijd op idealo.de
AWTools, toolstime.be, werkzeugstore24 heb ik reeds bij besteld.

Ik kijk altijd naar de voorraad, en heb nog nooit 2 weken moeten wachten.
Maandag avond 22u nog een DTS 400 besteld, en deze wordt vandaag geleverd (DHL/BPOST is traag - Dinsdagochtend meteen verzendbevestiging met tracking nummer)
 

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Vandaag bestelling ontvangen. 12 dagen is best lang. Maar zoals gezegd: gezien het prijsverschil en geen overmatige druk zeer de moeite waard. Had zelfs nog wat nabesteld en onder zelfde order laten plaatsen (paar mailtjes in steenkolen-duits heen-en-weer). Scheelde toch nog een keer verzendkosten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.