Even kort voorstellen

Richard9722

Nieuw lid
22 jul 2017
1
0
Drente
Hallo,

mijn naam is Richard. Al enkele jaren neem ik mij voor om mezelf wat meer te bekwamen in het bewerken van hout. Vooral het zelf repareren en ook maken van werkstukken.
Eigenlijk vooral aangestoken door mijn buurman, die echt alles met hout kan.

Tot nog toe echter nooit begonnen. Ik werd vooral tegengehouden door tijdgebrek, maar ook door onzekerheid. Ik durf bijvoorbeeld niet zelf een meerpuntssluiting in een deur te frezen, vooral omdat ik bang ben de deur te slopen.
Of een kozijn te repareren (kleine stukjes houtrot), ook weer bang dat ik het erger maak.

Binnenkort ga ik toch aan de slag. Kosten om het te laten doen zijn zeer hoog en ik heb binnenkort een paar weken vakantie ;)

Ook wil ik graag een groot poppenhuis gaan maken voor mijn dochter en een speelhoek. Daarnaast wat eenvoudige meubelen... nou ja, voor mij nog niet eenvoudig :)

Al veel gelezen op het forum en ik zie dat er veel experts (professionals?) lid zijn. Hopelijk willen jullie ook mij helpen met raad.

Richard.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.