T vlek op tafel blad.

hobby-ist

Actieve deelnemer
20 mei 2011
50
0
Hallo iedereen.
Wie kan mij vertellen hoe ik een cirkel van een T glas op een onbehandeld houten tafel blad kan krijgen.
Het tafel blad is bijna glad, dus geen plastic.

Het is geen tafel van mezelf maar van een kennis.

Gr. Gerry
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.777
932
Leeuwarden
Ik heb menig cirkeltje uit een eikenhouten tafelblad verwijderd met een schraapstaal. Gaat prima, daarna weer oliën en je ziet er geen barst van. Als de tafel in het geheel niet behandeld is moet je mogelijk het hele blad schrapen of schuren om weer een egale kleurtint te bereiken.

Succes! Fons
 

hobby-ist

Actieve deelnemer
20 mei 2011
50
0
Hallo Fons.
Ik denk niet dat dit een oplossing is omdat de tafel nog nieuw is en terug moet naar de winkel.
Dus die vlek moet een beetje verdoezeld worden.
Ik gaf al als een beetje een oplossing proberen met een gummetje en dan een beetje talk poeder er over heen wrijven/ blazen.
Omdat de tafel ook een beetje witachtige / houtkleur is.
Of is dit totaal niet iets om de boel te verdoezelen. ( voor ff)

Gr. Gerrya.
 

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Nou Spaander, anders ik wel. En moet het dan een rondje worden, of een T?

Even zonder gekheid, een tafel die nog nieuw is, schijnbaar niet afgewerkt en dan met vlek en al (verdoezeld of niet) terug naar de winkel brengen... niet erg netjes, maar goed. Succes met het verwijderen van de vlek.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.