Wijzigingen aan het Forum op 23 juli 2017

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Beste houtbewerkers,

Een paar wijzigingen. De houtdraaiers hebben hun eigen rubriek gekregen, dit na een heel plezierig gesprek afgelopen week met het bestuur van Radius. Het is niet exclusief Radius, maar met meer dat 700 leden een hele grote club. Welkom!

Al langer stond op het verlanglijstje een rubriek voor CNC machines, gebruik, zelf bouwen, vragen en ervaringen kunnen hier gedeeld worden.

Nu zou ik ook nog graag een hoekje metaal bewerken toevoegen, smeden, harden, aluminium op houtbewerkingsmachines etc. Als er vraag naar is, maak ik die ook graag aan!

Fijne zondag,

jaap
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Mooie aanpassing en fijn dat de houtdraaiers een prominente plek hebben! Wat de metaalhoek betreft denk ik dat gereedschap maken- en aanpassen een belangrijke link met houtbewerken heeft, dus alleszins passend op ons mooie forum!

Fons
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Is het geen idee om ook een rubriek houten speelgoed te maken voor ideeen /ontwerpen zijn genoeg pappa's en opa's op het forum (natuurlijk er zijn ook enkele dames op het forum )
zou het bijna vergeten
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
Beste houtbewerkers,

Een paar wijzigingen. De houtdraaiers hebben hun eigen rubriek gekregen, dit na een heel plezierig gesprek afgelopen week met het bestuur van Radius. Het is niet exclusief Radius, maar met meer dat 700 leden een hele grote club. Welkom!

Al langer stond op het verlanglijstje een rubriek voor CNC machines, gebruik, zelf bouwen, vragen en ervaringen kunnen hier gedeeld worden.

Nu zou ik ook nog graag een hoekje metaal bewerken toevoegen, smeden, harden, aluminium op houtbewerkingsmachines etc. Als er vraag naar is, maak ik die ook graag aan!

Fijne zondag,

jaap

Zeker is er vraag naar een een rubriek ""metaalbewerking"" Dwz: ik juich het toe en ik denk dat ik niet de enige ben.

mvg
klaas0639
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Denk dat het ook slim is om het marktplein in 4 delen te verdelen. verkocht, te koop, gezocht en tips. is gelijk een stuk overzichtelijker.
 
P

Pel

Guest
Is het geen idee om ook een rubriek houten speelgoed te maken voor ideeen /ontwerpen zijn genoeg pappa's en opa's op het forum (natuurlijk er zijn ook enkele dames op het forum )
zou het bijna vergeten

Dit heb ik ook al eens voorgesteld, zodat er onderling ideeen uitgewisseld kunnen worden.

Groet Pel.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Denk dat het ook slim is om het marktplein in 4 delen te verdelen. verkocht, te koop, gezocht en tips. is gelijk een stuk overzichtelijker.
Dat van verkocht begrijp ik niet goed, als ik iets verkocht heb moet ik dat dan op het forum in een apart gedeelte vermelden?
Mvg, :).
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Dat van verkocht begrijp ik niet goed, als ik iets verkocht heb moet ik dat dan op het forum in een apart gedeelte vermelden?
Mvg, :).

Ik neem aan dat het de bedoeling is dat bestaande advertenties, na verkoop, verplaats worden naar zo'n onderdeel 'verkocht'?

Het is wat Henk zegt. Zodat je naderhand ook kan zien wie een bepaalde machine heeft en naar zijn ervaring kunnen vragen.
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Is dat niet een beetje overkill ? verkocht= berichten verwijderen. of hooguit een paar dagen/weken laten staan .
Je kan beter een afzonderlijk topic openen om ervaringen te vragen, daar dient een forum voor. Hoe ga je dat doen als je weet wie er zo'n toestel heeft, per PM ? dan heb jij er iets aan maar niemand anders.

Die verkocht rubriek wordt dan ook een alsmaar groeiende lijst en als ik dan het toestel dat ik hier kocht elders verkoop, klopt de info toch niet meer.

Kris
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
105
Is het geen idee om ook een rubriek houten speelgoed te maken voor ideeen /ontwerpen zijn genoeg pappa's en opa's op het forum (natuurlijk er zijn ook enkele dames op het forum )
zou het bijna vergeten
dat is een goed idee, ben blij dat je het aankaart, het is al vaker geopperd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.