Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Wijzigingen aan het Forum op 23 juli 2017

Beste houtbewerkers,

Een paar wijzigingen. De houtdraaiers hebben hun eigen rubriek gekregen, dit na een heel plezierig gesprek afgelopen week met het bestuur van Radius. Het is niet exclusief Radius, maar met meer dat 700 leden een hele grote club. Welkom!

Al langer stond op het verlanglijstje een rubriek voor CNC machines, gebruik, zelf bouwen, vragen en ervaringen kunnen hier gedeeld worden.

Nu zou ik ook nog graag een hoekje metaal bewerken toevoegen, smeden, harden, aluminium op houtbewerkingsmachines etc. Als er vraag naar is, maak ik die ook graag aan!

Fijne zondag,

jaap

Mooie aanpassing en fijn dat de houtdraaiers een prominente plek hebben! Wat de metaalhoek betreft denk ik dat gereedschap maken- en aanpassen een belangrijke link met houtbewerken heeft, dus alleszins passend op ons mooie forum!

Fons

Is het geen idee om ook een rubriek houten speelgoed te maken voor ideeen /ontwerpen zijn genoeg pappa's en opa's op het forum (natuurlijk er zijn ook enkele dames op het forum )
    zou het bijna vergeten
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baas Bekijk Berichten
    Beste houtbewerkers,

Een paar wijzigingen. De houtdraaiers hebben hun eigen rubriek gekregen, dit na een heel plezierig gesprek afgelopen week met het bestuur van Radius. Het is niet exclusief Radius, maar met meer dat 700 leden een hele grote club. Welkom!

Al langer stond op het verlanglijstje een rubriek voor CNC machines, gebruik, zelf bouwen, vragen en ervaringen kunnen hier gedeeld worden.

Nu zou ik ook nog graag een hoekje metaal bewerken toevoegen, smeden, harden, aluminium op houtbewerkingsmachines etc. Als er vraag naar is, maak ik die ook graag aan!

Fijne zondag,

jaap
    Zeker is er vraag naar een een rubriek ""metaalbewerking"" Dwz: ik juich het toe en ik denk dat ik niet de enige ben.

mvg
    klaas0639

Denk dat het ook slim is om het marktplein in 4 delen te verdelen. verkocht, te koop, gezocht en tips. is gelijk een stuk overzichtelijker.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rendew Bekijk Berichten
    Is het geen idee om ook een rubriek houten speelgoed te maken voor ideeen /ontwerpen zijn genoeg pappa's en opa's op het forum (natuurlijk er zijn ook enkele dames op het forum )
    zou het bijna vergeten
    Dit heb ik ook al eens voorgesteld, zodat er onderling ideeen uitgewisseld kunnen worden.

Groet Pel.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Denk dat het ook slim is om het marktplein in 4 delen te verdelen. verkocht, te koop, gezocht en tips. is gelijk een stuk overzichtelijker.
    Dat van verkocht begrijp ik niet goed, als ik iets verkocht heb moet ik dat dan op het forum in een apart gedeelte vermelden?
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spaander Bekijk Berichten
    Dat van verkocht begrijp ik niet goed, als ik iets verkocht heb moet ik dat dan op het forum in een apart gedeelte vermelden?
    Mvg, .
    Ik neem aan dat het de bedoeling is dat bestaande advertenties, na verkoop, verplaats worden naar zo'n onderdeel 'verkocht'?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spaander Bekijk Berichten
    Mvg, .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkverhaar Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat het de bedoeling is dat bestaande advertenties, na verkoop, verplaats worden naar zo'n onderdeel 'verkocht'?
    Het is wat Henk zegt. Zodat je naderhand ook kan zien wie een bepaalde machine heeft en naar zijn ervaring kunnen vragen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Is dat niet een beetje overkill ? verkocht= berichten verwijderen. of hooguit een paar dagen/weken laten staan .
    Je kan beter een afzonderlijk topic openen om ervaringen te vragen, daar dient een forum voor. Hoe ga je dat doen als je weet wie er zo'n toestel heeft, per PM ? dan heb jij er iets aan maar niemand anders.

Die verkocht rubriek wordt dan ook een alsmaar groeiende lijst en als ik dan het toestel dat ik hier kocht elders verkoop, klopt de info toch niet meer.

Kris

Forum Rechten