Welkom houtdraaiers

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Afgelopen week een fijn gesprek gehad met het bestuur van Radius. We hebben afgesproken dat Woodworking.nl ook het standaard forum van de houtdraaiersvereniging Radius wordt. Naast de bestaande rubrieken over houtdraaiers gereedschap en werkstukken, daarom deze rubriek als een eigen houtdraaiers hoek gemaakt. Heel veel plezier gewenst!

Jaap
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.277
145
Enkhuizen
Ja, we hebben een paar jaar aan elkaar gesnuffeld en eindelijk is het ervan gekomen, een nauwere band tussen Radius en woodworking.nl
Uit de afgelopen jaar gehouden enquête onder de Radiusleden bleek al dat er een behoefte aan zo'n platform was. Het kleine forum op de Radius-website is toen ook opgedoekt.
Na ons gesprek van afgelopen week heeft Jaap de zaken voortvarend opgepakt en vandaag afgerond. Bedankt daarvoor Jaap.

De uitvoering zoals nu weergegeven zal zeker niet definitief zijn. De tijd zal het leren of er nog aanvullingen (lees rubrieken) bij moeten komen.

De start is er in elk geval nu en ik hoop dat vele houtdraaiers (Radiusleden en niet-Radiusleden) hiervan gebruik gaan maken.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.472
950
Riemst
Alweer een stap vooruit voor het forum!
Het zou leuk zijn als de Belgen ook mee aan dit verhaal willen schrijven.
 
P

Pel

Guest
Allemaal gefeliciteerd met dit prachtige resultaat.

Groet Pel.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.472
950
Riemst
Die zijn uiteraard MEER dan welkom hier.
Dat we welkom zijn weten we!!!
Maar ik bedoel eigenlijk dat de Belgische houtdraaiers en hun vereniging de weg naar dit forum gaan vinden. Er zijn er al enkele actief, maar ik vermoed dat de meeste leden van de Gilde nog nooit van dit forum gehoord hebben.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.