Forum issue

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Sinds een paar dagen willen de berichten niet meer als gelezen gemarkeerd worden. Wel als ik dit handmatig doe maar niet als ik klaar ben met het lezen van een bericht.
Ook valt het me op dat in het hoofdmenu de balk van forumonderwerpen en nieuwe onderwerpen (rechts in beeld) blijft staan, bij het klikken op de pijltjes schuift de balk welliswaar weg maar als ik dan terug kom in het hoofdmenu dan is de balk weer zichtbaar.
Dan is er nog de tijdindicatie van het forum, dit loop een 2 uur achter terwijl de instellingen wel goed staan.

Ik heb al meermaals alle geschiedenis, browsergegevens (Chrome), cookies e.d. verwijderd maar dat mag niet baten.

Knipsel.JPG

Knipsel 2.JPG

Heeft hier iemand meer "last" van ?

Ooops, verkeerde forum...
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Ik heb sinds een aantal dagen ook gemerkt dat de onderwerpen niet meer automatisch als gelezen worden gezien. Ik klik meestal op Quick Links- Today's Posts om het scherm te verversen en dan zag ik welke onderwerpen gelezen/ongelezen waren.

Fons
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Nu nog gekker, mijn login wordt niet onthouden. Moet opnieuw inloggen, krijg de volgende melding en ben vervolgens toch ingelogd.

Bekijk bijlage 66502
Dat probleem heb ik ook gehad. Jaap heeft enkele aanpassingen uitgevoerd waardoor het webadres een klein beetje veranderd is. Bladwijzer, snelkoppeling of het ook benoemd wordt wissen en terug aanmaken. Bij mij was het probleem daarmee opgelost.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.