Bit voor impactschroefmachine

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
Ik heb een impact schroefmachine van Makita gekocht.Het is de 6916F. Het is wel een oud model, maar het was een koopje.
Maar nu zit ik met vragen over de bit. Als je bit los in de kop steekt, en je zet hem vast, zit hij te diep. Een oplossing is natuurlijk een gewonde bithouder. Maar die is te lang naar mijn zin. Zijn er speciale bits voor deze machines? Ik vind er niets van terug, en in de doe-het-zelf in het dorp (heb die machine daar wel niet gekocht, maar ze verkopen een gelijkaardige van Bosch) wisten ze ook geen raad. Ze hadden ook enkel de klassieke bits en bithouders.
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
hey hallo
ik heb ook een slagschroevendraaier je kan dan als je enkel een bitje wil gebruiken ook verlengde bitjes voor kopen van 2,5 cm lang elk merk maakt ze wel gr leroy
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
De bithouders zijn volgens mij in diverse lengtes te koop.
Ik weet natuurlijk niet of die kort genoeg zijn voor jou, anders inderdaad lange bits kopen.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
De bit op de link van Makita is denk ik wat ik zoek. Bithouders heb ik nog maar in één lengte gezien. Maar ik ga eens terug naar de winkel waar ik de machine heb gekocht. Misschien dat ik daar wel andere lengtes vind. Maar ik weet nu in ieder geval wat ik nodig heb.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.