Iemand ervaring met badkamer verbouwen?

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Atmoz, je inbox zit vol :eek:

Hoi Stephan,

De dispenser is wel van een goede kwaliteit hoor.
Wat betreft het RVS gedeelte, dat is alleen de voorkant onder het reservoir.
Er zitten wat plastic dopjes bij voor aan de zijkant waar de schroefjes anders te zien zijn. ( op jou link hangt daar nu een haakje aan met het scheermesje, dit is ook kunststof)
Ook het gedeelte waar alles aan opgehangen word is gewoon van kunststof.
Ik heb hem destijds goedkoper gekocht als Moederdag cadeau, maar waar precies weet ik ook niet meer.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Met vriendelijke groet,
Roy
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Atmoz, je inbox zit vol :eek:

Hmzzz, vreemd!
Ik had laatst opgeschoond en er zitten dus nog maar 7 berichten in... Plaats zat zou ik zeggen :p

Hoi Stephan,

De dispenser is wel van een goede kwaliteit hoor.
Wat betreft het RVS gedeelte, dat is alleen de voorkant onder het reservoir.
Er zitten wat plastic dopjes bij voor aan de zijkant waar de schroefjes anders te zien zijn. ( op jou link hangt daar nu een haakje aan met het scheermesje, dit is ook kunststof)
Ook het gedeelte waar alles aan opgehangen word is gewoon van kunststof.
Ik heb hem destijds goedkoper gekocht als Moederdag cadeau, maar waar precies weet ik ook niet meer.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Met vriendelijke groet,
Roy

Thanks voor je reactie.
Klinkt goed! Ik ga eens kijken of 't wat voor ons is. (de iets kleinere variant met 2 stuks dan).

En nogmaals: mooi gemaakt allemaal :cool:

Grtz,

Atmoz

[edit]

Aan TS: ook heel mooi gemaakt allemaal!
Veel succes met de vorderingen :D
 

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
526
48
Groningen
Dank voor de reacties. Het was me het klusje wel, maar de bulk van het werk is gedaan. Nog even zo'n ikea badmeubeltje ophangen, kranen aansluiten en de cementsluier verwijderen. Vanochtend het kitten gedaan.
IMG-20170825-WA0009.jpg
IMG-20170825-WA0007.jpg
Volgensmij zit het allemaal goed dicht :) Nog een 24 uur wachten ongeveer tot de kit uitgehard is, dan eindelijk weer douchen. Al met al heeft het ongeveer 4x zo lang geduurt als gedacht. Wel veel geleerd.
Nu nog een kast erbij maken in de schuur voor alle nieuwe materialen :p En dan weer lekker met hout bezig, een bankje maken voor op het balkon.
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Dat ziet er goed uit!
Zo zie je maar weer dat je meer kunt dan je denkt.
En de tijd nemen is voor alles belangrijk!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.