Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Aangeboden: CNC Portaalfrees beschikbaar

Soms zie ik vragen voorbij komen om iets te maken op een CNC freesmachine.
    Ik heb een CNC portaalfrees in mijn bezit en kan tegen een kleine vergoeding werkstukken hier op maken.
    Mocht hiervoor belangstelling zijn stuur dan even een mailje naar jjvanballegooijen apestaartje gmail.com

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Niet echt ontopic, maar als ik naar je website (www.baldas.nl) in je onderschrift ga krijg ik een beveiligingswaarschuwing...

Misschien handig om de maten er bij te vermelden die je kunt verwerken.
    Een CNC portaalfrees die zijn er klein maar ook heel groot

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atmoz Bekijk Berichten
    Niet echt ontopic, maar als ik naar je website (www.baldas.nl) in je onderschrift ga krijg ik een beveiligingswaarschuwing...

Schermafbeelding 2017-07-16 om 14.58.29.jpg

Nu weet ik toevallig dat je een van de opperhoofden van CNC-zone bent, het forum voor cnc-ers.
    Het is inderdaad wel handig als je wat meer informatie geeft. Min./max. afmetingen, materiaal en niet onbelangrijk een prijs per vierkante mm, cm, dm of sec, minuut, uur?

Nou, ik ben geen "opperhoofd" van CNCzone hoor. Ben er wel actief en doe regelmatig mee met de items die er spelen.
    * Mijn machine heeft een werkbereik van ongeveer 335 x 560 mm en een hoogte van ongeveer 200 mm. In de lengterichting kan er meer op maar dan moet het werkstuk verplaatst worden.
    * De link naar de website is aangepast; https certificaat op de server bleek te zijn verlopen.
    * Prijzen zijn in overleg; ik hoef er in ieder geval niet rijk van te worden.
    * Materiaal welk verwerkt kan worden is o.a. hout, aluminium, kunststof, enz.

Kun je ook een brandijzer maken? Ik heb het bestand in alle extensies.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PuurvanHout Bekijk Berichten
    Kun je ook een brandijzer maken? Ik heb het bestand in alle extensies.
    Jazeker, ook dat is mogelijk.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten