Elektra in eiken palen toegangspoort

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ik vind de oplossingen nogal ingrijpend, waarom zou je niet een baan frezen, zeg 20mm diep 10mm breed, kabeltje er in en dan een lat van 20x10 er in lijmen, vlak schaven en klaar....
lijkt me toch veel makkelijker en je ziet er net zo weinig van (als niet minder) als doorzagen
 

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
ik vind de oplossingen nogal ingrijpend, waarom zou je niet een baan frezen, zeg 20mm diep 10mm breed, kabeltje er in en dan een lat van 20x10 er in lijmen, vlak schaven en klaar....
lijkt me toch veel makkelijker en je ziet er net zo weinig van (als niet minder) als doorzagen
Dit had ik moeten aan zien komen. Het resultaat make niets uit zolang het met de bovenfrase wordt gedaan. Kom jij ook vak op fok Toxiq?
 

kclemen

Actieve deelnemer
20 jan 2013
222
0
Dat is ook toevallig! ik wil dezelfde maken voor langs mijn terras. heb de bekabeling al liggen.. nu alleen het hout nog. Heb je al een plan klaar?

Was deze reactie gericht op de lampen die ik gepost had? Indien van wel; Heb hiervoor nog niets gekocht. Ga enkel nu tijdens de werken voor de oprit de wachtbuizen klaar leggen. Dus foto's van hoe jij ze eventueel zou maken zijn altijd welkom ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.