Laat ik mij ook eens netjes voorstellen

Jensioo

Actieve deelnemer
1 mei 2015
76
2
Al enige jaren ben ik al een "inactief" lid van dit open en leerzame forum. Ik heb hier al veel tips en tricks vandaan gehaald net als veel oeh en ah's van de prachtige projecten die velen van jullie al hebben gemaakt. Diep respect daarvoor.

Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn vriendin in de mooie hoofdstad van Overijssel. Samen hebben we 2 prachtige jongens. De interesse voor houtbewerking is pas echt gekomen toen wij uit nood in ons eerste huis samen zelf de meubels moesten maken, een bed, tv meubel en kast. Dit nog vooral uit mdf en simpel geschroefd op elkaar, maar toch een begin.

Nu weer flink wat jaren verder hebben mijn vriendin en ik ons huidige huis compleet van binnen verbouwd. In dit huis staan nu al heel wat meubels die ik heb zelf heb gemaakt en dat is toch leuk. Vooral als het bestand is tegen de kinderen en het zowaar ook nog leuk is om tegen aan te kijken. Voorbeelden zijn alle meubels voor de kinderkamers, bed, nachtkastjes, tafels, kinder keukentje enz enz.

In mijn schuurtje (2 x 4m) staat mijn gereedschap naast de fietsen en al het speelgoed en zelfs de winterbanden. Kortom veel ruimte heb ik niet. Toch heb ik zelf een freestafel (na ontwerp hier op het forum) gemaakt en staat mijn bosch gts 10 xc inmiddels op een onderstel. Alles op wielen.

Ik ben nu al ruim een jaar vrij ernstig ziek en lukt het mijn lichaam en hoofd niet meer om lekker bezig te zijn met hout. Ik heb zoals velen duizenden projectjes in mijn hoofd. Ook al accepteer ik niet dat ik niet volledig zal herstellen is het nog maar de vraag of ik die ooit zelf allemaal zal kunnen maken. Ik werk hard aan mijn herstel en wie weet kan ik dan vol trots mijn volgende project hier tonen. Eerst moet ik aan mijn revalidatie werken. tot die tijd lees ik vooral lekker mee hier op het forum en klungel ik op therapeutische basis af en toe met wat hout in mijn schuur.
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum, de beste therapie is m.i. bezig zijn, het maakt niet uit wat je doet, als je maar afleiding zoekt dan vergeet je gedeeltelijk de ellende waar je op dat moment in zit. Dit zeg ik uit ervaring, Ik wens je dan ook heel veel beterschap.

Groet Pel.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Welkom op het forum!
Veel beterschap en sterkte in het herstel!
Hopelijk geeft het lezen hier je een extra stimulans om weer snel op de been te zijn!
 

Jensioo

Actieve deelnemer
1 mei 2015
76
2
Dank jullie wel! Ik hoop snel een keer een projectje te laten zien, ik moet alleen nog flink oefenen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.