Na lang meelezen alsnog voorstellen

timmerjan

Nieuw lid
9 jun 2012
10
0
Hallo allemaal,

Al een aantal jaren lees ik hier met veel plezier mee. Mijn naam is Jan en ik ben 61 jaar en woon in Overijssel. Jarenlang ben ik werkzaam geweest op de bouw als timmerman. Nu ben ik voornamelijk nog hobbymatig bezig met houtbewerking. Ik heb een kleine garage met een aantal hobbymachines waar ik leuke dingen mee kan maken maar het niveau ligt niet zo hoog als menigeen hier op het forum. Ik heb hier veel ideeën opgedaan en nieuwe dingen geleerd.

De reden dat ik me nu pas voorstel is dat ik niet handig ben met de computer. Het enige dat ik kan is lezen op het forum, ik ben een echte digibeet. Ik zou wel eens wat willen plaatsen maar dat is voor mij lastig. M'n dochter helpt me nu.

Momenteel ben ik bezig met het aansluiten van een dust collector. Als ik jullie verhalen zo lees is het aansluiten heel makkelijk maar mij wil het niet lukken. Hopelijk kan iemand me hier verder mee helpen of zeggen wat ik niet goed doe. Ik heb wel een paar foto's gemaakt maar weet niet onder welke rubriek ik mijn vraag het beste kan stellen. Alvast bedankt.

Omdat ik niet zo handig ben met de computer kan het soms even duren voordat ik reageer.

Groeten Jan
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Welkom op het forum Jan! Leuk dat je doorzet en een bijdrage aan de discussie gaat leveren. Al oefenend zul vast wel een stapje verder komen. Plaats de vragen over de stofafzuiging maar in elektrisch gereedschap. Dat kunnen we met je meedenken:)

Fons
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Jan, je zou je vraag over de dust collector in electrisch gereedschap kunnen stellen, wil je foto's plaatsen, dan op het derde icoontje van rechts boven het tekstvak waar je tekst in plaats als je iets wil plaatsen, dan bestand kiezen, ga naar je afbeeldingen, dubbel klikken op de foto, daarna importeren klikken. Let op de plaats waar je de cursor heb staan, daar komt de foto, dus de cursor niet midden in je tekst laten staan. Gewoon proberen Jan er kan niet veel mis gaan, zo zijn veel forumleden hier ook begonnen.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

timmerjan

Nieuw lid
9 jun 2012
10
0
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga binnenkort mijn vraag over de dust collector in elektrisch gereedschap stellen en proberen er een paar foto's bij te plaatsen.

Groet,
Jan
 

timmerjan

Nieuw lid
9 jun 2012
10
0
We hebben hier 4 van die dust cyclones aangesloten staan, je kan zo even komen kijken.

Bedankt voor het aanbod! Inmiddels is het mij gelukt om de vraag hier te stellen. Ik wacht nog even af of ik er zo uit kan komen. Zo niet, dan neem ik even contact met je op.

Groeten Jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.