Inbouwkast

Number5

Nieuw lid
17 mei 2017
21
0
hou je rekening met het verplaatsen van de kast? aka demonteerbaar. Zou zonde zijn als je iets moois gemaakt hebt maar het met geen mogelijkheid je slaapkamer inkrijgt.
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Vraagje:welken groefbreedte en diepte is gangbaar voor groeven in de lengte van de panelen te frezen?(het gaat toch MDF worden)
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Vraagje:
Lade is 13cm hoog en 75cm breed en ik wil er een front tegenschroeven van 30cm,hoe kan ik dan voorkomen dat ik in de toekomst het front niet ga kromtrekken bij het openen?
Materiaal front MDF 18mm.

Mvg,
Rudy
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Straks is wat langer uitgevallen...
De freesjes met lager geraken 1.2cm diep. Dit is de diepte dat ik mijn groefjes maak.
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Mooi! Ik zie dat jouw madam net als de mijne is, terwijl je nog bezig bent al de kasten (en lades) aan het vullen :p
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Hoe gaat het met de vorderingen?

Hallo Seb,
Kast is zo goed als af, werken hebben wat vertraging opgelopen door andere werkzaamheden(tuinbank, reparatie bistrostoelen en een kweekbak) en verlof en wachten op het beslag .
Nu ontbreekt er nog een deurgreep.
Mvg,
Rudy

IMG_2003.jpg
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Ziet er fraai uit... maar inderdaad, laden op die hoogte lijkt me niet erg praktisch. En persoonlijk ben ik ook niet wild van de vele greepjes.
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Het is heel mooi geworden! De lades zouden met mijn 1,71m wel wat te hoog oplopen :cool:


Bedankt Seb, mijn vrouw is maar 1,51 en toch moesten het zoveel mogelijk lades zijn die 100% uittrekbaar zijn dat vond zij het praktische.
Ik mag de tekening maken en uitvoeren that’s all !!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.