mini review: DIY stofafzuiging met Kärcher, cycloon en dekselvat voor de hobbyist

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Laat ik nu juist vandaag dezelfde ton gekocht hebben met hetzelfde doel en bij dezelfde verkoper denk ik :)
De verkoper wist van de toepassing, maar dacht niet dat ze zou inklappen van het vacuum. Ik zal er dus maar van de eerste keer een versteviging in maken.

Kris
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Vandaag langs de plastiek-en-aanverwanten-winkel geweest maar de maten die op mijn dewalt zitten en ook die van de stofzuiger lijken niet zo standaard te zijn. Weet er iemand iemand een goede webshop voor zulke zaken ?

Kris
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Met welke vlak-vandiktebank gebruik je deze? Ik heb zelf een Jet JWP-12 en ben echt benieuwd of dat zo'n cycloon nou ook echt op een vlabank en vandiktebank werkt... Kun je me opheldering geven?
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
zelf heb ik een gelijkaardige opstelling, met JWP-12 en een cheap Nilfisk nat-droog zuiger, maar bij mij komt er veel minder stof in de zuigeropvang terecht. Waarschijnlijk zuigt die YT ergens valse lucht aan.
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Dat is de truuk ;)

zelf heb ik een gelijkaardige opstelling, met JWP-12 en een cheap Nilfisk nat-droog zuiger, maar bij mij komt er veel minder stof in de zuigeropvang terecht. Waarschijnlijk zuigt die YT ergens valse lucht aan.
 

PaulF

Nieuw lid
29 nov 2016
12
0
Hilversum
Ik heb ook zoiets gemaakt met een chinese cycloon maar dan op een stalen vaatje met sluitring.
Dat sluit goed en....metalen vaatje deukt niet in.
Overigens in een jaar tijd nog geen vingerhoedje zaagsel in de stofzuigerzak gekomen maar vaatje vangt keurig alles op!
 

Houtvos

Actieve deelnemer
30 apr 2015
240
3
Maassluis
Mooie opstelling!

Is de afzuiging voor jouw vandiktebank afdoende? Ik heb nu een Karcher WD2 en die is opzich voldoende voor schuren en de zaagtafel maar is een aanfluiting voor mijn vandiktebankje.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.