Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 30 van de 30
    oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fantic Bekijk Berichten
    Zojuist deze besteld, ik ben benieuwd.
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Laat ik nu juist vandaag dezelfde ton gekocht hebben met hetzelfde doel en bij dezelfde verkoper denk ik
    De verkoper wist van de toepassing, maar dacht niet dat ze zou inklappen van het vacuum. Ik zal er dus maar van de eerste keer een versteviging in maken.

Kris

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Vandaag langs de plastiek-en-aanverwanten-winkel geweest maar de maten die op mijn dewalt zitten en ook die van de stofzuiger lijken niet zo standaard te zijn. Weet er iemand iemand een goede webshop voor zulke zaken ?

Kris

Pvc buis bij doe het zelf zaak. En als niet helemaal past wat opwarmen en vervormen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Met welke vlak-vandiktebank gebruik je deze? Ik heb zelf een Jet JWP-12 en ben echt benieuwd of dat zo'n cycloon nou ook echt op een vlabank en vandiktebank werkt... Kun je me opheldering geven?

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Mijn antwoord inmiddels gevonden. Wellicht voor jullie interessant: https://www.youtube.com/watch?v=pFpALWw6hpw

zelf heb ik een gelijkaardige opstelling, met JWP-12 en een cheap Nilfisk nat-droog zuiger, maar bij mij komt er veel minder stof in de zuigeropvang terecht. Waarschijnlijk zuigt die YT ergens valse lucht aan.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Dat is de truuk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charel09 Bekijk Berichten
    zelf heb ik een gelijkaardige opstelling, met JWP-12 en een cheap Nilfisk nat-droog zuiger, maar bij mij komt er veel minder stof in de zuigeropvang terecht. Waarschijnlijk zuigt die YT ergens valse lucht aan.

Ik heb ook zoiets gemaakt met een chinese cycloon maar dan op een stalen vaatje met sluitring.
    Dat sluit goed en....metalen vaatje deukt niet in.
    Overigens in een jaar tijd nog geen vingerhoedje zaagsel in de stofzuigerzak gekomen maar vaatje vangt keurig alles op!

Mooie opstelling!

Is de afzuiging voor jouw vandiktebank afdoende? Ik heb nu een Karcher WD2 en die is opzich voldoende voor schuren en de zaagtafel maar is een aanfluiting voor mijn vandiktebankje.

Forum Rechten