Mijn eigen mitre station.

Bmw6cillinder

Actieve deelnemer
12 dec 2016
47
0
Ziet er netjes uit!
Maar waarom de systainers niet een kwartslag gedraaid zodat je meer ruimte hebt?
Een speciale reden of gewoon zomaar?

Vind het persoonlijk mooier zo, en zo is de systainer ook vanaf twee kanten te bereiken.
Wanneer deze een kwartslag gedraaid is zit er altijd aan één kant de klep voor.
 

Rene71

Actieve deelnemer
2 feb 2017
352
43
Drunen bij Den Bosch
Vind het persoonlijk mooier zo, en zo is de systainer ook vanaf twee kanten te bereiken.
Wanneer deze een kwartslag gedraaid is zit er altijd aan één kant de klep voor.
Ben bezig met het ontwerpen van een werkkast, maar daar plaats ik de Systainers wel eeen kwartslag gedraaid. Ik heb een ruimte probleem en dan gaat er veel meer in, plus dat wanneer je een afwijkende koffer hebt, deze ook nog past. Ik gebruik geen laden voor de systainers, gewoon bankjes op raster. Wel laden voor hangereedschap.

Je hebt wel lekker veel ruimte zo!
 

Bmw6cillinder

Actieve deelnemer
12 dec 2016
47
0
Ben bezig met het ontwerpen van een werkkast, maar daar plaats ik de Systainers wel eeen kwartslag gedraaid. Ik heb een ruimte probleem en dan gaat er veel meer in, plus dat wanneer je een afwijkende koffer hebt, deze ook nog past. Ik gebruik geen laden voor de systainers, gewoon bankjes op raster. Wel laden voor hangereedschap.

Je hebt wel lekker veel ruimte zo!

succes met ontwerpen en bouwen uiteraard.
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Manmanman!! Zal je hier wel op durven klussen? Zo mooi! Moest je er kastdeurtjes aan maken zou het net een mooie keuken kunnen zijn!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.