welk soort hout is dit??

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
uhmmm bonnetje? voorlopig hou ik het op gonzales alves. hier had ik laatst al een gelukje mee. dez kan op dezelfde stapel

rick
 
A

Athanor

Guest
Discussie gesloten?

Jammer, want dan blijf ik met de vraag zitten of je in een dergelijke harde tropische houtsoort slaap kunt verwachten?

Fons
 

jokke

Actieve deelnemer
10 jul 2009
477
20
Eén foto van een zuivere kopshoutsnede zou inderdaad wel leuk zijn.
Anders is het een beetje zoals een film waarbij de stroom uitvalt, juist op een spannend moment... :cry:
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
deel 2 wordt gefilmd. ik zal proberen morgen een foto te plaatsen. de vloer van de werkplaats heeft een nieuw laagje verf gekregen. vrouwlief was toch aan het kwasten, heeft ze gelijk even mijn vloer meegedaan. da's lief he!!!!

rick
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
ahaa, dat zou goed kunnen. moet ik vast vanavond gezellig een spelletje doen of zo, hahaha :D

ik ben vast de enige op dit forum met een paarse vloer :( :mrgreen: :mrgreen:

rick
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
paars.....mmm..mijn vrouw noemt het lila....da's nog erger :evil: :evil:

maar ach het idee erachter was wel erg lief. er is zelf nog een laagje blanke lak overheen gegaan om het geheel van krasvaster te krijgen. mocht iemand deze unieke vloer willen bewonderen dan ben je van harte welkom :D :D
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
rickkoorman zei:
paars.....mmm..mijn vrouw noemt het lila....da's nog erger :evil: :evil:

maar ach het idee erachter was wel erg lief. er is zelf nog een laagje blanke lak overheen gegaan om het geheel van krasvaster te krijgen. mocht iemand deze unieke vloer willen bewonderen dan ben je van harte welkom :D :D

misschien een idee om wel een zonnebril op te zetten :D :cool:
Maar idd wel heel lief!
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Rick
Je begrijpt dat wij op het forum NIET kunnen wachten op de eerste lila foto's :) . We hopen snel van dit staaltje huisvlijt te kunnen meegenieten. Maakt de blanke lak met niet net wat te glad?

Hartelijke groet Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.