Interview Andrew Hunter

Chenak

Actieve deelnemer
20 mei 2015
326
9
Beesel
Voor degenen die geen digitaal abonnement hebben op FWW:
http://www.finewoodworking.com/2017...tm_content=fw_eletter&cid=12747&mid=169611943

Een prachtig interview met Andrew Hunter waarbij hij verschillende Chinese verbindingen uitlegt.
Vooral het laatste stuk waarbij hij uitleg geeft over de Chinese variant op frame and panel construction vind ik fascinerend:
Stabiliteit vanuit het panel en niet vanuit het frame.

Groet,
Hans
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ja fantastisch werk. Dat hebben die Jappen toch maar mooi van de Chinezen afgekeken.
Digitaal abonnement is trouwens gratis en af en toe zijn er zeer interessante onderwerpen bij.
 
P

Pel

Guest
Ik was vroeger op school redelijk goed in vaktekenen, maar bij deze verbindingen gaat het mij toch duizelen. Maar wel stuk voor stuk prachtige verbindingen, ik denk dat ik een digitaal abonnement neem bij fine woodworking om er wat meer van te leren, lijkt me een mooie uitdaging.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chenak

Actieve deelnemer
20 mei 2015
326
9
Beesel
Volgens mij is een digitaal abonnement niet gratis. Ik moet er voor betalen.
Heb het ooit nagevraagd omdat ik zowel een rekening voor het tijdschrift als digitale toegang kreeg.
Volgens hun helpdesk klopte dat.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ik krijg regelmatig berichten van FWW met verwijzingen naar films en soms tekeningen, maar misschien dat 'gewoon' een nieuwsbrief.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.